آموزش های ساده و کاربردی, پوشاک, مقالات

ایده های خلاقانه تولید محتوا برای پوشاک

ایده های خلاقانه تولید محتوا برای پوشاک

ایده های خلاقانه تولید محتوا برای پوشاک

ما از اهمیت رسانه های اجتماعی برای مشاغل آنلاین مطلع هستیم. به همین دلیل است که نام تجاری همیشه باید بازتابی از ارزش ها، انگیزه و ترجیحات یک برند باشد. با این حال، بسیاری از مارک های پوشاک روی فروش کالاهای خود بسیار متمرکز هستند، برخی از آنها وقت نمی گذارند تا واقعاً در مورد نیازهای مصرف کنندگان، خواسته یا تمایل آنها از نظر پوشاک مد فکر کنند. به همین دلیل امروز، ما خوشحالیم که 15 ایده تولید محتوای خلاقانه برای پوشاک و پوشاک را به اشتراک بگذاریم که مطمئناً مشتریان را به نام تجاری شما جذب می کند.

ایجاد محتوا ضروری است زیرا افراد هنگام خرید به تجربه ای که دارند اهمیت می دهند. آنها نه تنها می خواهند محصولات را ببینند، بلکه می خواهند نحوه ساخت آن را نیز بدانند. به عبارت دیگر، اگر محتوای خود را بصورت جالب و جذاب به نمایش درآورید، خوانندگان شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی ارزشمند می بینند. این یک راه کلیدی برای کمک به کسب و کار شما برای جذب مشتریان جدید و افزایش رضایت مشتری است.

ایده های خلاقانه تولید محتوا برای پوشاک

15 ایده تولید محتوا برای مارک های پوشاک

چگونه از بازاریابی محتوا برای تبلیغ نام تجاری خود استفاده می کنید و خود را به عنوان رهبر صنعت مد معرفی می کنید؟ ما اولین قدم را بسیار ساده می دانیم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با بررسی عمیق تر در مورد بازاریابی محتوا شروع کنید. اگر می خواهید در مورد چگونگی انجام این کار بیشتر بدانید، به خواندن ادامه دهید.

در حال حاضر، شما باید خود را با بازار متغیر تطبیق بازار تطبیق دهید و از بازاریابی محتوا برای موفقیت و توسعه بلند مدت استفاده کنید. و اینجا مکانی مناسب برای یادگیری دقیق آن است. با 15 ایده محتوای مد که می تواند موفقیت برند مد شما را تضمین کند.

این استراتژی های بازاریابی باورنکردنی مد، راهی عالی برای درک نحوه فروش آنلاین و افزایش فروش است. امیدواریم این ایده ها برای مطالب شما الهام بخش باشد.

1- از قدرت آموزش های محصول در ایده های خلاقانه تولید محتوا برای پوشاک غافل نشوید

به یاد داشته باشید که هدف نهایی شما همیشه باید حفظ وفاداری مشتری باشد. و آموزش های محصول می توانند این کار را انجام دهند.

بسیاری ازمشتریان هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه لباسی بپوشند، واقعاً رنج می برند، بنابراین تمایل به تماشای آموزش دارند تا تصور روشنی از آنچه که مد روز است بدست آورند. علاوه بر این، این یک راه خوب است که نشان دهید شما فقط دنبال فروش محصولالت خود نیستید. نمایش همیشه قوی تر از گفتن است، و آموزش ها راهی عالی برای زنده نگه داشتن آن است.

بعنوان مثال تولید پوشاک اندیشه پس از بارگداری عکس هر محصول در سایت فروشگاه، تن پوش همحصول را نیز در غالب کلیپ و عکس های جذاب در اختیار مشتریان میگذارد.

 2 – با پاسخگویی خلاقانه به سوالات متداول، تجربه مشتری را بهینه کنید

پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان از طریق خلاقیت یکی دیگر از گزینه های عالی برای افزایش فروش شما است.

راضی نگه داشتن مشتریان چندان پیچیده نیست. سعی کنید یک ویدیوی اصلی یا ویدیوی آموزشی بسازید، به این ترتیب، می توانید از سوالاتی که مردم همیشه می پرسند استفاده کنید.

در اینجا، یک مثال کامل مشتریانی هستند که در اینستاگرام شما حضور دارند. شما میتوانید در استوری های خود گام به گام مراحل فروش یا سوالات مشتریان خود را پاسخ بدهید.

3- داستانهایی که پشت تولید محصولات هستند را به اشتراک بگذارید

 یک راه قدرتمند دیگر برای ایجاد محتوا وجود دارد و آن به اشتراک گذاشتن داستان پشت محصولات شما است. همیشه داستانی وجود دارد و داستانها همیشه به ما در برقراری ارتباط کمک می کنند.

سیمون سینک یک سخنران انگیزشی اظهار داشت که “مردم کاری را که شما انجام می دهید نمی خرند. آنها چیزی را می خرند که شما آنرا انجام میدهید، اگر در مورد آنچه اعتقاد دارید صحبت کنید، کسانی که به آن اعتقاد دارید باور خواهید کرد. ” به عبارت دیگر، هنگام ایجاد داستانی در پشت برند و محصولات خود، باید به این سه سوال پاسخ دهید:

چه کار میکنی؟ شما چگونه آن را انجام خواهید داد؟ چرا اینکارو میکنی؟

اگر به این سوالات صادقانه پاسخ دهید، می توانید نوعی محتوا را به اشتراک بگذارید که از نظر احساسی برند شما را با مشتریان پیوند میزند. به یاد داشته باشید این استراتژی به دنبال این است که به مشتریان خود یادآوری که محصولات شما بسیار با ارزش تر بیشتر از چیزی است که به نظر می رسد.

بعنوان مثال اگر شما یک تولید کننده ی پوشاک الیاف طبیعی هستید، داستان خود را از اینکه چرا تصمیم گرفتید، لباس های باکیفیت طبیعی تهیه کنید را به مشتریانتان بگویید. همچنین در تولید محصولات خود بعنوان مثال یک تیشرت شلوار مردانه، داستانی که سبب شد شما این مدل را انتخاب کنید و آنرا کنید، برای مشتریانتان بازگو کنید.

 4- اتحاد خلاق برای نشان دادن محصولات مورد استفاده

هنگامی که با افراد دیگر اتحاد ایجاد می کنید، بدان معناست که شما همیشه تنها کسی نیستید که محصولات را نشان می دهید. بیاد داشته باشید ایجاد محتوا و جلب توجه بیشتر ایده خوبی است.

به عنوان مثال، میتوانید با یک گروه پوشاک مشترک شوید و هر کدام عکس های جال توجه از برند خود ایجاد کند و هر کار آفرین عکس ها را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذارد. بنابراین با این امر تعداد افرادی را که  نام تجاری خود به آنها معرفی میکنید افزایش می یابند.

5- محصولات در حال استفاده خود را برای مشتریان به اشتراک بگذارید

راه دیگر برای دستیابی به چیزی شبیه به نکته قبلی، استفاده از خود مشتریان برای نشان دادن محصولات مورد استفاده است.

چه چیزی بهتر از افرادی که آنچه را که ارائه می دهید انتخاب می کنند و دوست دارند تا آن را نشان دهند و به افراد بیشتری کمک کنند شما را بشناسند؟

این یک راه عالی برای ارتباط بیشتر و آشنایی بیشتر با مشتریان خود است. ناگفته نماند که این خدمات منحصر به فرد و ترجیحی را به وفادارترین مشتریان خود ارائه می دهد.

شما میتوانید از مشتریان خود درخواست کنید تا هنگام استفاده از محصول شما میزان رضایت مندی خود را در غالب عکس، گفتگوی صوتی یا ویدئو برایتان ارسال کنند.

ایده های خلاقانه تولید محتوا برای پوشاک | تولید محتوا برای اینستا

6- محتوای آموزشی در مورد مزایای محصولات کی دیگر از راه های ایده های خلاقانه تولید محتوا برای پوشاک

این محتوا فقط به نوع محصولی که می فروشید بستگی دارد، در اینجا، می توانید بر اساس تجربه خود، مزایایی که محصول هنگام استفاده ارائه می دهد، توضیح دهید. فقط در مورد محصولات خودتان صحبت نکنید، بلکه در مورد مزایای دیگری که مردم هنگام خرید به دنبال آن هستند صحبت کنید.

در نتیجه می توانید با به اشتراک گذاشتن نکات و اطلاعات مفید، مشتریان بالقوه را جذب کنید. این به نوبه خود به آنها در ارتقاء اهمیت محصول کمک می کند.

 7 – عکس های خلاقانه برای نشان دادن محصولات در کاربردهای مختلف

این نکته بسیار مهم است. عکس ها یک محتوای کلیدی برای جذب مشتریان بالقوه به نام تجاری هستند. مسئله این است که تصاویر بسیار زیادی وجود دارد، بنابراین، برای جلب توجه، باید از خلاقیت زیادی برای عکس ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید سعی کنید همیشه محصولات را به یک شکل در هر زمان نمایش ندهید.

در نظر بگیرید که مشتریان بالقوه روزانه هزاران عکس را در شبکه های اجتماعی خود مشاهده می کنند. بنابراین، برای جلب توجه آنها در چند ثانیه، عکس ها باید از بقیه متمایز شوند.

گفتن این امر آسان تر از انجام دادن آن است، اما امروزه نداشتن عکس با کیفیت یک گزینه نیست. به یاد داشته باشید که ما در دنیایی زندگی می کنیم که محتوای بصری بسیار مهم است.

لازم نیست کیفیت حرفه ای داشته باشند. با این حال، آنها باید به خوبی ساخته شده و از کیفیت عالی برخوردار باشند. این به این دلیل است که این امر باعث می شود شخصی علاقه مند به دیدن و آگاهی بیشتر در مورد نام تجاری شما باشد یا نه.

شما میتوانید یک بلوز شلوار مردانه که هم برای منزل و هم ورزش مناسب است را، برای عکاسی بعنوان ست لباس ورزشی مردانه در یک باشگاه ورزشی بپوشید و عکس بگیرید، سپس در محیطی منزل بعنوان لباس راحتی نیز آنرا بپوشید و عکس های راحت بگیرید.

8 – از محتوای ایجاد شده توسط کاربر استفاده کنید 

راه ایجاد محتوا نیز استفاده از محتوای ایجاد شده توسط کاربران شما است. دانستن نحوه استفاده عاقلانه و موثر از آنچه میفروشید، چه برای شرکت های بزرگ و چه کوچک، دانش و وفاداری به نام تجاری را برای شما ایجاد می کند.

در حالی که ممکن است بودجه لازم برای استخدام یک تأثیرگذار کلان را نداشته باشید، محتواهای ایجاد شده توسط کاربر به اشتراک گذاشته می شود. بهترین چیز در مورد محصول شما است که عملا رایگان است.

بعنوان مثال هنگامی که مشتری شما مزایای لباس شما را بیان میکند، در واقع او برای شما یک جامعه آماری محصوب میشود، میتوانید نکاتی که بیان میکند را یادداشت کنید و از دیگر کاربران خود نیز نظرسنجی کنید، آنها باتجربه ی شخصی خود برای استفاده از لباسی مانند ست تیشرت و ساق زنانه اطلاعات کاملی از جنس، کیفیت، طریقه ی شستشو، رنگرزی، سرعت پرز شدن لباس و… را در اختیارتان قرار میدهند که ممکن است این اطلاعات را از مراکز خرید پارچه نتوانید دریافت کنید.

9- اخبار مد یکی دیگر از خلاقیت های تولید محتوا برای پوشاک

سعی کنید همه چیز را روی محصول خود متمرکز نکنید. اخبار، روندها، ارائه مارک ها یا افراد مشهور که شرکت ها به عنوان مدلینگ از آنها استفاده می کنند همیشه مد را در بر می گیرد.

بنابراین، اگر چیزی مد را مشخص می کند، آن پویایی است. نام تجاری شما باید این احساس را به شما منتقل کند که خواننده با اطلاعات خود در همه مواردی که در مد و آخرین روندهای آن اتفاق می افتد به روز است.

شما باید همانطور فکر کنید که پیروان شما فکر می کنند. اگر از طرفداران مد هستید، دوست دارید از آخرین اخبار مطلع شوید.

بنابراین، محتوای فوق العاده ای نیز دارد و احتمالاً مخاطبان بیشتری به دست خواهد آورد.

وبلاگ یا صفحه ی اجتماعی شما باید دارای محتوا و اخبار ابتکاری باشد.

برند اندیشه در محتوای وبسایت خود این مورد را بسیار خوب به نمایش میگذارد، ما علاوه بر معرفی انواع محصولات مانند ست لباس مردانه، تیشرت شلوارک مردانه، بلوز شلوار مردانه، سویشرت شلوار مردانه، کاپشن شلوار مردانه و… بهترین های دنیای مد را نیز معرفی میکنیم، با شما با الهام از سبک پوشش آنها میتوانید استایل بهتری برای خود بسازید.

استایل رایان گاسلینگ

 10- پست با لیست ها و تالیفات

کاربران و طرفداران پست های لیست شده را به خوبی می پذیرند. این یک استراتژی است که اگر از آن به خوبی استفاده شود، فوق العاده است. علاوه بر این، می توان از آن برای ایجاد استراتژی ایجاد لینک استفاده کرد.

محتوای آموزنده همیشه ارزش بالایی دارد. بنابراین اگر یک لیست یا استراتژی ساده تری داشته باشیدمشتری، محصولات را در آن براحتی پیدا می کند.

اگر وبلاگ شما قبلاً موضوعی با پست های زنجیره ای ایجاد کرده است، این لیست ها همچنین می توانند به عنوان اسکریپت یا نمایه ای باشند که به محتوای وبلاگ شما اشاره می کند.

بعنوان مثال ما مقالات متفاوتی درباره ی انواع پارچه نوشته ایم، همچنین مقالات مفیدی درباره ی انواع لکه و شیوه ی پاک کردن آن و سپس برای آن لیست همراه لینک قرار داده ایم، تا خواننده در بین نوشته ها براحتی بتواند موضوع مورد نظر خود را پیداکند.

بانک اطلاعات انواع پارچه

11- قدرت ویدئوها و پخش زنده

دنیای بازاریابی بزرگتر و بزرگتر می شود. به همین دلیل هیچ دلیلی وجود ندارد که رسانه های اجتماعی از این منبع استفاده نکنند. یکی از رایج ترین روش ها پخش زنده برای مخاطبان است.

می بینیم که در بازاریابی، بخش سمعی و بصری آن امروزه بسیار وجود دارد. بنابراین، اگر ویدیوها را دوست دارید، از خلاقیت خود استفاده کنید و از طریق آنها ماهیت نام تجاری خود را نشان دهید.

اگر از فیلم ها خوشتان نمی آید، می توانید ایده های سمعی و بصری دیگری ارائه دهید. به این ترتیب، مردم می توانند نام تجاری شما را از طریق فضاهای سمعی و بصری مشاهده کنند. باید توجه داشته باشیم که ویدیوها توجه افراد را به خود جلب می کنند زیرا در افراد کنجکاوی ایجاد می کنند.

این باعث احساس فوریت و رد ضرر می شود. زیرا هرچه ویدیوهای بیشتری تهیه کنید، افراد بیشتری فضا برای دیدن شما خواهند داشت. بنابراین، به این ترتیب، آنها آنچه را که نشان می دهید از دست نخواهند داد.

دلیل این امر این است که وقتی شبکه های اجتماعی به دنبال کنندگان خود هشدار می دهند که پخش شروع شده است، کاربران می خواهند بدانند شما در ویدیو چه چیزی را نشان خواهید داد، و آنها باید آن را دقیقاً در همان لحظه ببینند.

و اگر آنها آن را از دست دادند، تنها راه مشاهده آن این است که شما یا فردی که لایو را پخش می کند، کل جریان را ارسال کند.

بخاطر داشته باشید، اگر ویدیو را منتشر کنید، می توانید مخاطبان خود را از دست بدهید. چرا؟ زیرا آنها از قبل می دانند که شما در نهایت آنرا منتشر خواهید کرد.

ایده های خلاقانه تولید محتوا برای پوشاک

 12- از مخاطبین نظرخواهی کنید

هیچ راهی بهتر از اینکه با طرفداران، دنبال کنندگان و مخاطبان خود صحبت کنید یا بدانید چه محتوائی برای برند شما وجود دارد یا خیر، وجود ندارد.

این امر با تعامل شما با فالوور شما حاصل می شود. بهترین راه برای حفظ تعامل در رسانه های اجتماعی، برقراری ارتباط با فالوور است.

آنها کسانی هستند که به طور غیر مستقیم تصمیم می گیرند چه چیزی را در برند خود قرار دهید. بدون آنها هیچ برندی نمی تواند پیشرفت کند. آنچه فالوور فکر می کند ارزشمند است.

به همین دلیل ارزش آن را دارد که سزاوار آن باشد و همیشه با احترام با آن رفتار کنید.

نظرسنجی برای تولید محتوای باکیفیت تر

اولین قدم ایجاد یک نظرسنجی است که به شما امکان می دهد این کار را به روشی ساده و سرگرم کننده انجام دهید.

ما یک کلمه برای شما در نظر گرفته ایم: تعادل.

بنابراین هیچگاه افراطی و بدون هدف سوال نپرسید، زیرا  نشان می دهد که نظرسنجی صرفاً برای دنبال کردن روند انجام شده است و نه برای ایجاد ارزش.

مورد دوم این است که با پرسش های فراوان و درباره موضوعات عمیق از مخاطبان سوال شود. شما باید راه میانی را انتخاب کنید و بپرسید که عموم مردم می خواهند چه نوع محتوایی را در میان سایر موارد مشابه در وبلاگ مشاهده کنند.

13- معیارهای نمایه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل کنید

شما باید مداوم حواستان به صفحه اجتماعی تان باشد و باید بدانید که چگونه داده های مناسب را ردیابی کرده و آنچه را که در مورد تجارت شما به شما می گوید درک کنید.

بر اساس تجزیه و تحلیلهای انجام شده، برای تصمیم گیری در مورد عواملی مانند موارد زیر وضوح بیشتری خواهید داشت.

  • فراوانی انتشار
  • انواع محتوا که باید به اشتراک بگذارید
  • زمانهای مناسب برای اشتراک پست

با استفاده از این داده ها، می دانید چه زمانی محتوا را منتشر کنید تا به دنبال کننده های بیشتری برسید. اما نه تنها این بلکه با آن، شما همچنین می دانید چه محتوایی را باید منتشر کنید.

شماره 14 از ایده های خلاقانه تولید محتوا برای پوشاک، با روحیه و پر انرژی عمل کنید

یکی دیگر از راه های خوب برای ایجاد محتوا استفاده از طنز است. امروزه تعداد زیادی ایموجی، GIF و الگوهای رفتاری مدرن وجود دارد. بنابراین، اینها سزاوار جایگاه قابل توجهی در استراتژی بازاریابی شما هستند.

مهم است که محیط را در نظر بگیریم، همچنین، تا آنجا که می توانید از آن لذت ببرید و روحیه خوبی را در همه پست های خود قرار دهید.

این امر باعث تجاری شدن نام تجاری و نزدیک شدن آنها به مردم می شود. با این کار، هنگام ایجاد یک پست خوب، تعامل را نیز افزایش می دهید.

فقط به یاد داشته باشید که در طنز احتیاط کنید. زیرا مد جدی و باکلاس است. با این حال، می توانید یک طنز سرگرم کننده و عجیب و غریب اضافه کنید.

شماره 15 تدوین محتوا برای تولید محتوای موثر برای پوشاک

در نهایت ، یکی از راه های ایجاد محتوا، انتخاب محتوای قدیمی یا قبلاً استفاده شده است. شما باید برای تولید محتوای با کیفیت وقت بگذارید و آنچه را که قبلاً منتشر شده است مرور کنید. همچنین مطالب تازه ای را که هنوز برای فالوور شما مهم است به مخاطبان خود بدهید.

می توان گفت که انتخاب محتوا درها را باز می کند. به این ترتیب می توانید محتوای قبلاً منتشر شده را بدون تکرار، فقط برجسته سازی برجسته کنید.

این امر برای پیروان و برند شما ارزش ایجاد می کند، که به شما امکان می دهد موقعیت خود را تعیین کنید. علاوه بر این، ایجاد مشارکت های خودجوش جدید می تواند فرصت هایی را برای بازاریابی مشترک آینده ایجاد کند.

مطالب مرتبط