پوشاک, مقالات

انواع سرهمی زنانه – overall

انواع سرهمی زنانه - overall

انواع سرهمی زنانه – overall

بطور کلی سرهمی لباس یک تکه ای است که کل بدن را میپوشاند ، این لباس در سالهای اخیر محبوبیت بیشتری یافته و طراحان به آن توجه خاصی داشته اند ، سرهمی را اورآل ،بیلرسوت  و جامپسوت نیز می نامند ، این لباس در ابتدا فقط بعنوان لباس کار استفاده میشد ولی اکنون به سرهمی اسپرت ، سرهمی خانگی ، سرهمی مجلسی و .. ارتقا پیدا کرده است . ( انواع سرهمی زنانه – overall )

تاریخچه ای برای سرهمی زنانه

منشاً لباس‌های سرهمی ایالات متحده است ؛ و در ابتدا برای لباس کار شناخته شده بود ، بنابراین مدل های اولیه‌ی اورال از الیاف‌ها و پارچه‌های ضخیم و مقاوم چون جین و به عنوان لباس کار تولید و عرضه می‌شدند.

  1. برند معروف لویز Levis تولید سرهمی جین برای لباس کا را در سال ۱۸۹۰  آغاز کرد.
  2. در قرن ۲۰‌ میلادی، روند تکامل و تحول لباس‌های یک تکیه آغاز شد.
  3. امروزه اورال ها در انواع مختلف و از پارچه‌های بسیار گوناگونی تولید می‌شوند .

سرهمی لباسی برای همه

برای سرهمی هیچ محدودیت سنی لحاظ نشده است ، انواع مختلف سرهمی برای خانم‌ها ، آقایان و کودکان موجود است.
انواع سرهمی
عموما تقسم بندی سرهمی بر اساس دمپا و یقه است

  1. لباس سرهمی مجلسی
  2. انواع سرهمی ورزشی
  3. لباس سرهمی راحتی و لباس خواب
  4. سرهمی فانتزی

مدل های سرهمی زنانه برند اندیشه

عمده فروشی پوشاک اندیشه ، برند برتر تولید لباس راحتی در مشهد و ارائه دهنده ی انواع تیشرت شلوار مردانه و زنانه ، ست لباس خانوادگی ، بلوز شلوار مردانه و زنانه ، لباس خواب مردانه ، لباس ورزشی مردانه و زنانه و … در این پست 2 مدل سرهمی زنانه برند اندیشه را معرفی میکند .

1- سرهمی اورال زنانه مدل ویکتوریا

همانطور که گفتیم ، برخی از سرهمی ها اسپرت هستند ، سرهمی ویکتوریا اندیشه نیز یک سرهمی اسپرت زنانه و دخترانه بسیار شیک و پرکاربرد است ، این ست لباس زنانه از پارچه ی پلی استر و لاکرا تولید شده است ، وجود لاکرا در الیاف پلی استر سبب کشساانی بیشتر میشود و پارچه ای بادوام و خنک را میسازد .

ویژگی های سرهمی اسپرت پلی استر لاکرا
  1. عایق حرارتی
  2. مقاومت آن در برابر نور خورشید
  3. جاذب عرق و بهبود راحتی
  4. سهولت در حرکت
  5. حفظ فرم در هنگام استفاده از لباس

خرید لباس تناسب اندام،لباس تناسب اندام، خرید عمده لباس ورزشی زنانه، لباس پیلاتس،لباس یوگا،خرید لباس ورزشی زنانه برای باشگاه

2- سرهمی راحتی زنانه مدل راشل ( سرهمی دامن شلواری )

سرهمی دامن شلواری راشل ، این ست لباس زنانه در تنوع رنگی بسیار بالایی تولید شده است ، از پارچه ی فلامنت تولید شده است و ویژگی های منحصر بفردی دارد .
فلامنت یا فیلامنت غالبا بنام فلامنت مشهور میباشد فلامنت جزو الیاف مصنوعی میباشد و بصورت عادی در طبیعت موجود نیست، در زمان تولید پارچه الیاف فلامنت با الیافی همچون پنبه ،ویسکوز که جزو الیاف طبیعی هستند ترکیب میشوند ، فلامنت لباسی دارای بافتی لطیف است در برخی حالت ها دارای براقیت میباشد و کشسانی آن خوب است.

اورال| اورال و سرهمی| بیلرسوت| بلرسوت| اورال جامپست|خرید سرهمی زنانه

 

مطالب مرتبط