پوشاک, مقالات

انواع تیشرت یقه‌دار مردانه

انواع تیشرت یقه‌دار مردانه, تیشرت مردانه, تیشرت یقه‌دار مردانه, تیشرت جودون, پولوشرت,تولیدی پوشاک اندیشه

انواع تیشرت یقه‌دار مردانه

تیشرت‌های یقه‌دار مردانه یکی از پرطرفدارترین انواع تیشرت برای آقایان است. این تیشرت‌ها علاوه بر اینکه یک لباس راحت و مناسب برای استایل روزانه آقایان هستند، آنان را خوش تیپ‌تر و خوش استایل‌تر نشان می‌دهد. همچنین تیشرت‌ها به طور کلی بهترین انتخاب برای فصل تابستان هستند. اگر می‌خواهید با انواع تیشرت یقه‌دار مردانه آشنا شوید همراه ما باشید.

تیشرت مردانه مدل اسپاد, تیشرت مردانه, تیشرت یقه‌دار مردانه, تیشرت شیک مردانه

انواع تیشرت‌های مردانه امروزه یقه‌ها و مدل‌های متنوع و متفاوتی دارند و هر روزه انواع جدیدی از تیشرت‌های یقه‌دار مردانه و یا تیشرت‌های ساده مردانه وارد دنیای مد می‌شوند. در اینجا انواع تیشرت مردانه‌ای که لازم است با آن آشنا شوید را برای شما معرفی می‌کنیم.

انواع یقه‌های تیشرت مردانه

تیشرت‌های مردانه یقه‌های متفاوتی دارند و هرکدام بسته به نوع یقه مناسب نوع خاصی از اندام می‌تواند باشد و همچنین اینکه براساس یقه تیشرت شما متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید از آنها در مراسمات رسمی یا نیمه رسمی کنید، یا نه.

تیشرت یقه برگردان و دکمه‌دار

به اصطلاح به این نوع تیشرت‌‌ها پولوشرت گفته می‌شود. پولوشرت‌ها یکی از محبوب‌ترین انواع تیشرت مردانه و از پرطرفدارترین آنهاست. پولوشرت‌های مردانه رسمی‌ترین نوع تیشرت مردانه است که شما می‌توانید از آن در مراسمات رسمی نیز استفاده کنید و آن را با یک کت تک همراه کنید.

تیشرت یقه‌دار مردانه, تیشرت جودون, تیشرت یقه‌دار دکمه‌دار,تیشرت جدید مردانه

پولوشرت یا همان تیشرت‌های یقه برگردان تاریخچه جالبی دارند و به نوعی در ابتدا لباس ورزشی مخصوص بازی چوگان بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این پست مراجعه کنید: پولوشرت و انواع آن

اغلب جنس پولوشرت‌ها از جودون می‌باشد و پولوشرت‌هایی که در مراسمات رسمی‌تر و یا در محل کار استفاده می‌شوند از جنس جودون اعلائی دوخته می‌شود که علاوه بر کیفیت بالا ژست زیباتری نیز نسبت به انواع جنس‌های دیگر دارد.

پولوشرت‌های جودون تولید شده در تولیدی پوشاک اندیشه از باکیفیت‌ترین انواع پولوشرت‌های جودون است. جنس جودون این پولوشرت‌ها در حد کیفیت بالا و با تنوع رنگی بسیار زیاد تولید می‌شود. برای مشاهده بیشتر به سایت فروشگاهی سر بزنید.

تیشرت یقه گرد مردانه

تیشرت یقه‌گرد مردانه متداول‌ترین و پراستفاده‌ترین انواع تیشرت در بین جوانان است. این نوع تیشرت مردانه بیشتر حالت السپرت و راحتی داشته و در محافل رسمی و یا در محل کار از این نوع تیشرت یقه‌دار و گرد استفاده نمی‌شود.

تیشرت یقه‌گرد مردانه از آن دست تیشرت‌هایی است که اگر شما لاغر اندام هستید و یا بالاتنه کوچکی دارید برای شما مناسب است و شما را خوش استایل‌تر نشان می‌دهد.

تیشرت‌های یقه گرد به راحتی با انواع لباس‌های اسپرت قابل ست شدن هستند و شما می‌توانید علاوه بر فصل تابستان در فصل پاییز نیز با پوشیدن یک پیراهن یا کاپشن بر روی آن از این تیشرت‌ها استفاده کنید.

تیشرت شلوار مردانه مدل اندریمان

تیشرت یقه هفت مردانه

یکی دیگر از انواع یقه‌های تیشرت‌های مردانه یقه گرد است. مردانی که کمی تپل هستند و صورت گردی دارند و یا مردانی که شانه‌های پهنی دارند با استفاده از این تیشرت‌هایی با یقه هفت می‌توانند خوش اندام‌تر به نظر برسند.

تیشرت مردانه مدل کوین

تیشرت یقه Y ( هنلی)

این مدل یقه طوری طراحی شده‌است که یک یقه‌ی گرد دارد و در امتداد یقه آن چند دکمه وجود دارد و حالت یقه هفت است. با باز و بسته کردن دکمه‌ها می‌توانید مدل یقه خود را تغییر دهید.

تیشرت یقه هلندی,تیشرت مردانه,استایل شیک مردانه,تولیدی پوشاک اندیشه

مدل‌های معرفی‌شده پرکاربردترین انواع تیشرت یقه‌دار مردانه بود که این روزها توسط آقایان استفاده‌می‌شود. اما دسته‌بندی تیشرت‌ها به اینجا محدود نمی‌شود و تیشرت‌ها را می‎‌توان از حیث مدل آستین، میزان فیت بودن با بدن و انواع استایل‌های متفاوت تیشرت مردانه دسته‌بندی کرد.

انواع تیشرت براساس نوع استایل بدنی

تیشرت بگ

حتما این مدل تیشرت‌ها را دیده‌اید که، تیشرت‌هایی که فری سایز بوده و گشاد هستند. این تیشرت‌ها از سایز واقعی شما بزرگ‌تر هستند و آستین‌های آنها نیز از حد متوسط آستین‌های معمولی بلندتر است، حدودا روی آرنج را می‌پوشاند یا بالای آن قرار می‌گیرد.

این مدل تیشرت مورد علاقه جوانان است و استایل خاص خود را با این نوع تیشرت به وجود می‌آورند. اگر شما هم طرفدار مد هستید پس حتما ازین استایل استقبال خواهید کرد.

تیشرت اسلیم فیت

تیشرت‌های اسلیم فیت به خوبی روی بدن می‌نشینند و جذب بدن هستند. آنها قرار است شما را خوشتیپ‌تر نشان دهند. این تیشرت‌ها اغلب زیر پیراهن جلوباز یا کت اسپرت و… پوشیده‌می‌شود.

 

تیشرت مردانه مدل سوگ, انواع تیشرت یقه‌دار مردانه, تولیدی پوشاک اندیشه

تیشرت بدن نما و بدن‌سازان

تیشرت‌های بدن نما مخصوص مردان ورزشکار و کسانی است که بدن‌های پرحجمی دارند. این تیشرت‌ها به خوبی استایل و بدن آنها را نشان می‌دهد.

تیشرت بدن نما مردانه,تیشرت بدن سازی,انواع تیشرت مردانه,استایل اسپرت مردانه,تولیدی پوشاک اندیشه

تیشرت طرحدار و تیشرت چاپی مردانه

تیشرت‌های یقه‌دار، تیشرت‌های اسلیم فیت و بدن نما معمولا ساده هستند اما امروزه تیشرت‌های طرحدار مردانه و تیشرت‌هایی که چاپ دارند، خیلی مورد علاقه جوانان است.

در زیر نمونه‌هایی از پرفروش‌ترین تیشرت‌هایی چاپی و طرحدار تولیدی پوشاک اندیشه را می‌بینید.

تیشرت مدل آنیموس, تیشرت چاپی

 

برای خرید انواع تیشرت مردانه اسپرت، راحتی، تیشرت یقه گرد مردانه، تیشرت یقه هفت مردانه، پولوشرت مردانه، تیشرت جودون ملانژ مردانه و انواعی دیگر از تولیدات محصولات اندیشه در زمینه انواع لباس اسپرت و راحتی مردانه به سایت فروشگاهی اندیشه مراجعه کنید.

مطالب مرتبط