پوشاک

انواع تیشرت اسپرت و راحتی زنانه

انواع تیشرت راحتی و اسپرت زنانه، تیشرت راحتی زنانه، تیشرت اسپرت زنانه، خرید تیشرت اسپرت زنانه، خرید تیشرت راحتی زنانه

انواع تیشرت اسپرت و راحتی زنانه

شاید در دهه پنجاه میلادی تیشرت‌ها هنوز به بازار نیامده بودند و خبری از انواع تیشرت اسپرت و راحتی زنانه و مردانه نبود. و حتی طرفداری نداشتند اما رفته رفته جای خود را در صنعت پوشاک باز کرده و امروزه تیشرت یکی از پر استفاده‌ترین و پرکاربردترین لباس بین زنان و مردان است.

انواع تیشرت راحتی و اسپرت زنانه، تیشرت راحتی زنانه، تیشرت اسپرت زنانه، خرید تیشرت اسپرت زنانه، خرید تیشرت راحتی زنانه

 تیشرت زنانه

انواع تیشرت‌ زنانه را می‌توان در دسته‌بندی اسپرت و راحتی قرار داد اما تیشرت‌های مجلسی هم جای خود را در دل خانم‌ها باز کرده است. در این مقاله ما قصد داریم انواع تیشرت اسپرت و راحتی زنانه را به شما معرفی کنیم.

تیشرت‌های اسپرت و راحتی زنانه

تیشرت اسپرت زنانه از پرطرفدارترین سبک‌های تیشرت در بین بانوان است. این تیشرت‌ها بیشتر برای ورزش استفاده می‌شوند و از جنس‌هایی ساخته می‌شوند که ماندگاری بسیار بالایی دارند.

جنس تیشرت ورزشی:

اصولا جنس لباس‌های ورزشی را از میان این پارچه‌ها انتخاب می‌کنند:

  • پنبه‌: این پارچه خصوصیت عبور دادن رطوبت و عرق را داراست. پارچه‌ای سبک است و همچنین از عرق‌سوز شدن بدن حین ورزش جلوگیری می‌کند.
  • اسپندکس: خاصیت عبور دادن رطوبت، کشسانی و انعطاف عالی از ویژگی‌های این پارچه است.
  • ملانژ:پارچه‌ای با ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی.
  • فلامنت: قیمت مناسب آن را جزء پارچه‌های پرطرفدار قرار داده است.

اما جنس‌های دیگرری در صنعت تولید پوشاک برای دوخت تیشرت‌های زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که در زیر به آن می‌پردازیم.
از تیشرت‌های ورزشی می‌توانید در انواع ورزش‌ها مثل؛ بدنسازی، یوگا، دوچرخه سواری، پیاده روی استفاده کنید چرا که دوام بالایی دارند و همچنین قابلیت کشسانی و انعطاف‌پذیری بالایی دارند.

تیشرت‌های با جنس لاکرا و ویکسوز

تیشرت‌هایی با جنس لاکرا قابلیت کشسانی خوبی دارند و همچنین پارچه‌های نرم و راحتی هستند. همچنین از این پارچه‌ها در صنعت چاپ بسیار استفاده می‌شود و تیشرت‌های اسپرت و راحتی طرحدار بسیار زیبایی را می‌توان با آن تولید کرد.

تیشرت ویکسوز

تیشرت‌هایی که از جنس ویکسوز هستند ضمن مقاومت بالا، کشسانی بالایی نیز دارند به همین جهت برای ورزش‌های که فعالیت بدنی زیادی دارند مناسب است.

انواع تیشرت اسپرت و راحتی زنانه، تیشرت اسپرت زنانه، تیشرت ورزشی زنانه، تیشرت راحتی زنانه، خرید تیشرت زنانه، خرید تیشرت راحتی زنانه، خرید تیشرت اسپرت زنانه، تولیدی پوشاک اندیشه

بلوز لاکرا

جنس پارچه لاکرا از الیاف طبیعی پنبه است که  به دلیل منافذی که در پارچه است گرما را از بدن خارج می‌کند و یک عایق حرارتی در بافت پارچه ایجاد می‌شود. بنابراین در فصول گرم،گرمای محیط وارد آن نمی‌شود و در فصول سرد نیز سرمای محیط را از لباس عبورنمی‌دهد.

انواع تیشرت اسپرت و راحتی زنانه، خرید تیشرت اسپرت زنانه، خرید تیشرت راحتی زنانه، تولیدی پوشاک اندیشه

پولوشرت زنانه

پولوشرت‌های زنانه یکی از پرطرفدارترین انواع تیشرت اسپرت و راحتی بین زنان است. حتی شما در جمع‌های دوستانه نیز می‌توانید با یک پولوشرت حاضر شوید.
برای اطلاع از تاریخچه پولوشرت می‌توانید به این مقاله رجوع کنید: پولوشرت و انواع آن
پولوشرت‌ها تیشرت‌های یقه‌دار و دکمه‌داری هستند که در گذشته برای ورزش چوگان و تنیس از آن استفاده می‌شده است اما این روزها یکی از پرطرفدارترین لباس‌های راحتی و اسپرت بین زنان و مردان است.
اگر از طرفداران استایل کژوال هستید پولوشرت‌ها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما هستند. آستین پلوشرت ها نسبت به تیشرت ها بلندتر است شما می ‌توانید در نیمه اول سال که هوا گرم است از این پولوشرت ها متناسب با تناژ پوست خود استفاده کنید. استفاده از این لباس‌های کوتاه جذاب با یک شلوار جین، می تواند استایل شما را در فصل های گرم تکمیل کند.

انواع تیشرت اسپرت و راحتی زنانه، خرید تیشرت اسپرت زنانه، خرید تیشرت راحتی زنانه,پولوشرت زنانه

تیشرت یقه گرد

کسی را می‌شناسید که در کمد خود لااقل یک تیشرت یقه گرد نداشته باشد؟ از محبوبیت این مدل تیشرت‌ها هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. تیشرت‌های یقه گرد به راحتی با خیلی از استایل‌های شما الخصوص استایل کژوال قابل ست شدن هستند.

انواع تیشرت اسپرت زنانه و مردانه، خرید تیشرت اسپرت زنانه، خرید تیشرت راحتی زنانه، تولیدی پوشاک اندیشه

تیشرت نیم تنه زنانه

یکی از انتخاب‌های دختر جوان استفاده از تیشرت‌های نیم تنه است. تیشرت‌های نیم تنه برای روزهای گرم تابستان یک گزینه زیبا و عالی هستند. البته برای ورزش در باشگاه نیز یک گزینه عالی است. این نیم‌تنه‌ها برای افرادی که بالاتنه ظریف دارند جلوه بسیار بهتری دارد.
تیشرت های نیم تنه را می توانید با شلوار های خط دار ورزشی و یا شلوارک ها ست کنید. همچنین می توانید آن ها را با لگ یا ساپورت هم امتحان کنید.

انواع تیشرت اسپرت زنانه و مردانه، خرید تیشرت اسپرت زنانه، خرید تیشرت راحتی زنانه، تولیدی پوشاک اندیشه

تیشرت شومیز بهاری

این روزها بعضی از شومیزها نیز با آستین‌های کوتاه در قالب تیشرت‌ها ارائه می‌شوند که برای یک مهمانی عصرانه و یا دوستانه در فصل تابستان و بهار گزینه خوبی به نظر می‌آیند.
آن را با یک شلوار جین امتحان کنید و لذت ببرید.

انواع تیشرت اسپرت و راحتی زنانه، خرید تیشرت اسپرت زنانه، خرید تیشرت راحتی زنانه، تولیدی پوشاک اندیشه

برای آشنایی بیشتر با انواع تیشرت‌های زنانه تولیدی پوشاک اندیشه و خرید طرح‌های متنوع از قسمت محصولات زنانه سایت پوشاک اندیشه دیدن کنید. همچنین می‌توانید این محصولات را به سرعت عمده خریداری کنید.

از کجا تیشرت بخریم؟

اگر این مقاله را تا به اینجا دنبال کرده اید باید بدانید تمامی تصاویر این مقاله از تولیدات شرکت تولید پوشاک اندیشه بوده است. این شرکت با بیش از 25 سال سابقه طراحی و تولید تیشرت و لباس اسپرت و پخش کلی و جزئی آن سالهاست که جایگاه خود را در بازار رقابت پیدا کند. از ویژگی های محصولات این شرکت می توان به سادگی و کلاسیک بودن و در عین حال توجه به جزئیات در محصولات اشاره کنیم.

تیشرت| تیشرت زنانه|استایل اسپرت

برای خرید تیشرت زنانه اندیشه اینجا کلیک کنید.

محصولات زنانه

برای خرید عمده اینجا کلیک کنید.

نمایش محصولات

 

مطالب مرتبط