آموزش های ساده و کاربردی, مقالات

استفاده ی مفید از لباس های قدیمی

استفاده مفید از لباس‌های قدیمی

استفاده ی مفید از لباس های قدیمی

آگاهی بیشتر نسبت به آنچه خریداری می کنید خوب است – و خرید لباس پایدار حتی بهتر است. با این وجود، یک چیز وجود دارد که نمی توان از آن غافل شد (و غالباً وجود دارد): لباس هایی که قبلاً در کمد شما انباشته شده اند، این لباس ها شامل مواردی مانند پیراهنی است که هرگز دوست نداشتید، و یا شلوار جینی که آخرین بار که آنرا پوشیده اید 3 سال پیش بوده است. ما شما را تشویق می کنیم تا یک قدم جلو بروید و در واقع لباس های قدیمی خود را مجدداً استفاده کنید. در ادامه 7 راه خلاقانه برای استفاده ی مفید از لباس های قدیمی را بیان میکنیم.

7 راه خلاقانه برای استفاده ی مجدد از لباس های قدیمی

1- از پیراهن های پنبه ای برای آرایش استفاده کنید

لباس های نخی خود را هرگز دور نیندازید. یک روش آسان برای استفاده مجدد از آنها وجود دارد، می توانند پدهای پنبه ای یکبار مصرف را در برنامه روزمره ی خود جایگزین کنید. پس از هر بار استفاده، می توانید در کنار حوله ها و ملحفه های تخت خود شستشو داده و دوباره و دوباره از آنها استفاده کنید و… .

خلاقیت با لباس های قدیمی /7 راه خلاقانه برای استفاده ی مفید از لباس های قدیمی / خلاقیت با لباس قدیمی / بازیافت لباس قدیمی

تولیدی پوشاک مشهد بزرگترین تولیدی لباس های پنبه ای، لباس تابستانی پنبه ای مردانه و زنانه، تیشرت شلوار مردانه و زنانه پنبه ایی، بلوز شلوار مردانه و تیشرت صددرصد پنبه و… می باشد، که در این مقاله روش های استفاده ی مجدد از لباس های قدیمی را توضیح میدهد.

2- الگوهای مورد علاقه برای کوسن

روی برخی لباس ها الگوی هایی وجود دارد که دوست داریم آنها را همواره کنار خود داشته باشیم، و برخی دیگر که ترجیح می دهیم اتاق نشیمن خود را با آن تزئین کنیم. شاید این مسئله در مورد پیراهن یا بلوز قدیمی که در پشت کمد خود پیدا کرده اید نیز صدق کند، چرا آنها را به روکش های منحصر به فرد کوسن تبدیل نمی کنیم؟

3- تی شرت های الاستیک را به کش مو و تل زیبا تبدیل کنیم

لوازم جانبی برای مو سر همه جا هستند، اگر واقعاً باهوش هستید، لازم نیست آنها را خریداری کنید. روش های مختلف زیادی برای تبدیل پارچه فرسوده به تل وجود دارد. یک پیراهن قدیمی و کمی زمان برای تغییر چیزی که دیگر دوستش ندارید، به چیزی تبدیل میشود که از دوباره پوشیدن آن لذت خواهید برد.

7 راه خلاقانه برای استفاده ی مفید از لباس های قدیمی / خلاقیت با لباس قدیمی / بازیافت لباس قدیمی

4 – تبدیل لباس های قدیمی به دستمال

هر چند وقت یکبار همه بیمار می شوند و سرماخوردگی یکی از معمولی ترین آنهاست که نیاز به دستمال کاغذی بالایی دارد. در آشپزخانه نیز از حوله های کاغذی برای تمیز کردن استفاده می کنیم. خوشبختانه، جلوگیری از این هدر رفتن بسیار آسان است. این راه ممکن است ساده ترین روش برای تبدیل یک تیشرت قدیمی و در عین حال یکی از پایدارترین ایده ها باشد. ما معمولاً روزانه از دستمال و حوله کاغذی استفاده می کنیم که حتی دوباره در مورد آن فکر نمیکنیم. اما با استفاده از این ایده هوشمندانه و ساده، می توانید با تغییر ساده ایی در دستمال میزان استفاده از دستمال کاغذی را کاهش دهید.

5- کیسه های مواد غذایی پایدار

برای خرید مواد غذایی یا نگهداری آنها بجای استفاده از کیسه های پلاستیکی از کیسه های پارچه ای استفاده کنید، میوه و سبزیجات خود را در کیسه های خانگی خود قرار بدهید و از مصرف کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف خودداری کنید.
بازیافت لباس های قدیمی /7 راه خلاقانه برای استفاده ی مفید از لباس های قدیمی / خلاقیت با لباس قدیمی / بازیافت لباس قدیمی

6- تعویض لباس با دوستان، خانواده و همسایگان

حقیقت ساده است. آنچه شما دیگر دوست ندارید، ممکن است یک گنج برای شخص نزدیک شما باشد. بنابراین دوستان و خانواده و حتی همسایگان خود را برای تعویض لباس دعوت کنید و بگذارید هرکسی آنچه را که می تواند از کمد خود حذف کند، بیاورد. این نه تنها یک روش فوق العاده پایدار برای بازیافت لباس های قدیمی است، بلکه لبخندی را به چهره همگان می بخشد، زیرا اشتراک، تعویض و مبادله همیشه سرگرم کننده است.

7- تبدیل لباس های قدیمی به لباس های جدید

یکی از روش های پرکاربرد نیز تبدیل لباس های قدیمی به لباس های جدید با طرح و تزئیین شما است. این روش را امتحان کنید، مانتو های قدیمی را به سارافن، بلوز و تیشرت خود را به لباس بچه و… تبدیل کنید.

سخن پایانی

چند منبع برای ایده است که می توانید در مورد چگونگی بازگردانی لباس های قدیمی بدانید. این نکات را بعنوان موارد الهام بخش بکار بگیرید، به خصوص اگر فکر می کنید مهارت، وقت و یا منابع لازم برای تبدیل لباس قدیمی خود را به چیزی با هدف جدید ندارید. همیشه بخاطر داشته باشید که تغییرات کوچک در زندگی روزمره با صدای بلند صحبت می کنند، و بازیافت لباس هایی که قبلاً دوستش داشتیم بخش بزرگی از زندگی پایدار است.

تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد اندیشه برخی از آموزش های ساده و کاربردی را برای تبدیل لباس های قدیمی به لباس جدید و خلاقیت با لباس های قدیمی را به اشتراک گذاشته در ادامه لینک ها دسترسی را برایتان به اشتراک گذاشته ایم.

لینک های مفید:

  1. آموزش دوخت ساک دستی
  2. آموزش دوخت دمپایی روفرشی با لباس قدیمی
  3. آموزش تبدیل تیشرت قدیمی به شال فانتزی
  4. تبدیل تیشرت کهنه به تیشرت جدید و زیبا
  5. تبدیل تیشرت ساده به تیشرت پشت باز

مطالب مرتبط