آموزش های ساده و کاربردی, مقالات

آموزش کوک برگشتی _ کوک معکوس

سفارش دوخت لباس بصورت عمده

آموزش کوک برگشتی _ کوک معکوس

در آموزش های قبل نحوه ی کوک ساده، زیگزاگ و دندان موشی را آموزش داده ایم، در این مقاله قصد داریم تا آموزش کوک برگشتی _ کوک معکوس را با بیانی ساده و قابل فهم تشریح کنیم.

کوک برگشتی از جمله کوک هایی است که در گلدوزی بسار کاربرد دارد. این کوک بسیار ساده و آسان میتواند در طرح های هنری شگفتی خاصی را بیافریند.

آموزش کوک برگشتی _ کوک معکوس

کوک برگشتی _ کوک معکوس

مراحل آموزش کوک برگشتی (Backstitch)

همانطور که گفتیم این کوک در گلدوزی و دوخت و دوز های تزئینی استفاده میشود. دوختن به عقب خطوطی را تشکیل می دهد که معمولا برای توصیف شکل ها و یا اضافه کردن جزئیات به یک تصویر گل دوزی دوزی شده استفاده می شود.

 در اولین مرحله  آموزش کوک:

برای یاد گیری کوک برگشتی از یک پارچه ی معمولی با یک نخ متضاد که بتوانید دوخت را خوب ببینید و قضاوت کنید استفاده کنید. پارچه را در دست بگیرید و یک گره در انتهای نخ بزنید. سوزن را از روی پارچه به داخل فرو کنید و حدود 1 سانت ( اندازه ی کوک کاملا دلخواه است ) در پارچه پیش بروید. سوزن را از پارچه بیرون بیاورید و بکشید تا نخ صاف شود.

مرحله ی دوم

سوزن را به مکان گره برده و در محل شروع فرو کنید، سپس به اندازه ی 2 سانت به عقب برگردید ( دو برابر اندازه ی کوک مورد نظر )

مرحله ی سوم

تمام آموزش در مرحله ی اول و دوم خلاصه میشود بقیه ی آموزش بسیار آسان خواهد بود. حال دوباره به سمت کوک برگردید و دوخت را ادامه دهید.
آموزش کوک برگشتی - کوک معکوس 1آموزش کوک برگشتی _ کوک معکوس 2
آموزش کوک برگشتی 3آموزش کوک برگشتی 4
معرفی منبع:
تولیدی پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک مردانه و زنانه، بزرگترین تولید کننده ی لباس ست مردانه و زنانه می باشد. این عمده فروشی پوشاک قصد دارد تا به شما کمک کند تا بتوانید فعالیت های ساده و ابتدایی را بخوبی بیاموزید.

مطالب مرتبط