بلوز شلوار زنانه
,

عوامل محیطی مؤثر بر صنعت پوشاک

عوامل محیطی مؤثر بر صنعت پوشاک

عوامل محیطی مؤثر بر صنعت پوشاک ، عواملی هستند که در شهر ها بر تولید پوشاک تاثیر دارند ، عواملی که صاحبان مشاغل کنترل کمتری دارند و تأثیر آنها در تغییر آن حداقل است. در عوض ، شرکت های تولیدی کوچک باید با این عوامل کلان محیط زیست ، که شامل ویژگی های مصرف کننده ، فناوری ، نفوذ دولت و اقتصاد است ، سازگار شوند.

نحوه انطباق شرکتهای کوچک با عوامل کلان محیطی ، توانایی آنها در تمایز خود از رقبای اصلی و موفقیت کلی را تعیین می کند.

عوامل محیطی مؤثر بر صنعت پوشاک

عوامل محیطی مؤثر بر صنعت پوشاک

عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر تولیدی های پوشاک

عوامل خرد محیطی مصرف کننده شامل فرهنگ ، هنجارها ، سبک زندگی ، جمعیت و تغییرات جمعیت می باشد که در صنعت پوشاک هر منطقه تاثیر میگذارد . این عوامل به روش های مختلفی در صنعت پوشاک تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، یک تولید کننده لباس کوچک باید سبک هایی را ایجاد کند که برای فرهنگ های مختلف جذاب باشد ، به خصوص اگر این گروه های فرهنگی نماینده بخش های بزرگی از بازار آن باشند.

تولیدی های پوشاک ، عمده فروشان و خرده فروشان از تولید لباس هایی که خارج از هنجارهای جامعه باشد ، مانند سبک هایی که مربوط به  ۱۰۰ سال پیش بوده اند ، خودداری می کنند. جمعیت مسن ، سبک های قدیمی را ترجیح میدهند . به طور کلی ، بسیاری از افراد وقتی وارد دهه ۴۰ و ۵۰ سال خود می شوند کم تحرک تر می شوند. کمر خرید میکنند و  میخواهند لباس های راحت تری بپوشند . همچنین کاهش در میزان زاد و ولد در برخی مناطق باعث کاهش تقاضای لباس کودک می شود.

عوامل فن آوری موثر بر تولید پوشاک

عوامل محیطی فن آوری مؤثر بر صنعت پوشاک شامل دسترسی به منابع ، تقاضا و تولید است. به عنوان مثال ، کمبود برخی مواد خاص ، از جمله چرم ، ممکن است شرکت های پوشاک خرده فروشی و عمده فروشی را وادار به فروش بیشتر محصولات چرمی یا جایگزین محصولات چرمی کند.

خرده فروشان ممکن است در صورت مواجهه با کمبود این ماده اولیه قیمت لباس های پنبه ای را افزایش دهند ، زیرا باید هزینه بیشتری را به تولید کنندگان خود بپردازند. معرفی سبک های جدید لباس توسط یک رقیب می تواند تقاضا را از مدل های قدیمی تر دور کند. از این رو ، ممکن است یک تولیدی لباس کوچک نیاز به قطع برخی از خطوط لباس و تولید لباس های جدید داشته باشد که نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند. علاوه بر این ، شرکت های پوشاک ممکن است تجهیزات پیشرفته تری را در کارخانه های خود مانند ربات ها اضافه کنند ، که ممکن است شرکت ها را وادار به اخراج برخی از کارگران کند.

عوامل حقوقی و سیاسی موثر بر تولیدی های پوشاک

تعدادی از عوامل کلان محیطی قانونی و سیاسی بر مشاغل کوچک در صنعت پوشاک تأثیر می گذارد ، این صنعت بارها تحت تأثیر موضوعاتی مانند حقوق کارگران و قوانین کار قرار گرفته است.

عوامل اقتصادی موثر بر تولیدی های پوشاک

عوامل اقتصادی می توانند تأثیر مثبت و منفی بر صنعت پوشاک داشته باشند. در دوره رونق اقتصادی ، مردم درآمد یکبار مصرف بیشتری دارند. از این رو ، آنها ممکن است لباس بیشتری بخرند ، و این باعث افزایش فروش برای تولید کنندگان لباس ، عمده فروشان و خرده فروشان شود. با این حال ، رکودها اثر متضاد دارند. فروش این لباس ها ممکن است به میزان قابل توجهی پایین باشد.

در نتیجه ، خرده فروشان ممکن است با مقادیر زیادی از موجودی درگیر شوند . و ممکن است آنها مجبور شوند لباس ها را با قیمت های قابل توجهی کاهش دهند. تولید کنندگان پوشاک و خرده فروشان نیز ممکن است برای رقابت با مارک های عمومی تر نیاز به فروش برندهای ارزان قیمت داشته باشند. مصرف کنندگان غالباً هنگامی که درآمد یکبار مصرف کمتری دارند ، مارک های ارزان تری را خریداری می کنند.

محصولات تولید شده در پوشاک اندیشه

  • لباس ست خانوادگی
  • لباس ست مردانه و لباس ست زنانه
  • لباس راحتی مردانه و ست لباس راحتی زنانه
  • ست سویشرت شلوار مردانه و ست سویشرت شلوار زنانه
  • ست کاپشن شلوار مردانه و کاپشن شلوار زنانه
  • انواع تیشرت و بلوز مردانه و زنانه
  • ست تاپ شلوارک مردانه و تاپ شلوارک زنانه
  • لباس ورزشی مردانه و ست لباس ورزشی
  • ست لباس خواب مردانه و لباس خواب زنانه
  • ست بلوز شلوار مردانه و بلوز شلوار زنانه
  • ست تیشرت شلوار مردانه و تیشرت شلوار زنانه
  • ست تیشرت پیژامه مردانه و بلوز پیژامه مردانه
  • انواع شلوار و شلوارک مردانه و زنانه

 

آشنایی با نرم افزار تولید پوشاک

روند تولید در صنعت پوشاک

شرکت تولید پوشاک اندیشه