لباس با کیفیت
,

تاثیر برند در افزایش فروش اینترنتی

تاثیر برند در افزایش فروش اینترنتی

در این پست قصد داریم تا برند سازی را بیشتر توضیح بدهیم و تاثیر برند در افزایش فروش اینترنتی را بررسی کنیم ، ابتدا اجازه بدهید تا درباره ی خرید اینترنتی بیشتر توضیح بدهیم .

تاثیر برند در افزایش فروش اینترنتی

تاثیر برند در افزایش فروش اینترنتی

فروشگاه اینترنتی چیست :

در این نوع فروشگاه فروشگاه اینترنتی که بعد از روی کار آمدن اینترنت بوجود، فروشنده فهرستی ازکالا های خود را همراه با مشخصات کامل در سایت قرار می‌دهد و خریدار پس از بازدید سایت و مطالعه مشخصات و ویژگی‌ های محصول مورد نظر ، نسبت به ثبت سفارش خرید از فروشگاه اقدام می‌کند. این سفارش‌ ها بعد از بررسی و تأیید نهایی توسط مسئولان سایت با توجه به نوع کالا و حجم و وزن آن توسط پیک موتوری، پست یا باربری به آدرس سفارش‌دهنده ارسال می‌شود و وجه کالا به روش‌های مختلف قابل پرداخت می‌باشد. امروزه تجارت الکترونیک در سرتاسر دنیا بسیار رواج پیدا کرده است.

اغلب پرداخت در این فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله ابزارهای پرداخت الکترونیک قابل انجام است. کارت‌های پرداخت الکترونیک، چه بصورت مجازی (فقط قابل استفاده در فضای اینترنت) و چه به صورت فیزیکی اغلب قابل استفاده در چنین محیط‌ هایی هستند. البته فروشگاه‌ های اینترنتی محلی معمولاً قابلیت تحویل پول در هنگام دریافت کالا را نیز دارند، ولی در خریدهای اینترنتی جهانی معمولاً چنین امکانی فراهم نیست.

خرید اینترنتی در ایران

با توجه به گسترش روزافزون فعالیت‌های اینترنتی، فضا برای کسب و کار پیرامون اینترنت نیز افزایش یافته است. در ایران، در این چند سال اخیر کاربران اینترنتی به این کسب و کارها توجه جدی پیدا کرده‌اند و با راه اندازی سایتهای مختلف درآمدهای ثابت و پر سودی کسب نموده‌اند.

برند سازی چیست ؟

برند و برند سازی یا مارک: نماد یا طرح یا هر ویژگی دیگری است که یک محصول خاص را از بقیه محصولات متمایز میکند نام قانونی برای برند نشان تجاری است .

برند یک مجموعه تداعی های کارکردی یا احساسی و مزیت هایی است که ذهن بازار هدف را به خود مشغول میکند.

مزایا و فواید برندسازی در فروش های اینترنتی

هنگامی که اقدام به خرید اینترنتی میکنیم اولین چیزی که به ذهنمان میرسد اینست که این محصول از کجا آمده ؟ در کدام شرکت تولید شده ؟  این کالا چقدر قابل اعتماد است ؟ برای پاسخ به این سوالا ها معمولا باید پیش زمینه داشته باشیم .

بنابراین شناخت یک برند و آگهی از کیفیت محصولات کمک شایانی به خرید اینترتی خواهد کرد علاوه بر این یک برند خوب باعث  :

  • مبنای تصمیم گیری میشود.
  • برند دقیقا همان چیزی است که مخاطب با شنیدن نام آن یا دیدن آن ویژگی هایی از آن را در ذهن و قلب خود تداعی میکند.
  • در زبان فارسی برند یا مارک اصولا برای اشاره به محصولی به کار میرود که جایگاه و ارزش والایی داشته باشد در واقع برند دارای ماهیت اجتماعی است .
  • برند های معروف آنهایی هستند که افراد نسبت به انها هیجان و علاقه ی بیشتری دارند.و نسبت به آن برند حس مالکیت بیشتری دارند. مثلا میگویند برند اندیشه “این برند دلخواه من است”
  • برند عواطف مشتریان را برمی انگیزد و نسبت به برند خود اعتماد زیادی دارند و از آنها انتظار ایجاد ایده های نوین و زیبا دارند.
  • موضوع وفاداری به برند مهمترین موضوع است شرکت ها همیشه به دنبال راهی هستند برای جلب وفاداری مشتریانشان .

این مطلب (تاثیر برند در افزایش فروش اینترنتی ) توسط تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه تهیه شده است ، این تولیدی محصولات باکیفیتی مانند تی شرت شلوار مردانه ، بلوز شلوار مردانه ، لباس ورزشی مردانه و زنانه ، لباس راحتی مردانه ، لباس خواب مردانه و انواع پوشاک زنانه و بچه گانه را تولید میکند ، برای آشنایی بیشتر با برند اندیشه این مطلب را مطالعه کنید .