بازار جهانی پوشاک
,

بازار جهانی پوشاک

بازار جهانی پوشاک

بازار جهانی پوشاک

بازار جهانی پوشاک

مطالعه بازار جهانی پوشاک ، تجزیه و تحلیل جامعی از روندهای تاریخی ، فعلی و آینده در سراسر جهان را به نمایش می گذارد. این گزارش شامل تعریف ، طبقه بندی ، مشخصات محصول و نمای کلی بازار ، فرآیندهای تولید ، ساختار هزینه و تجزیه و تحلیل مواد اولیه است.

تجزیه و تحلیل بازار پوشاک ، اطلاعات دقیقی در مورد این صنعت مانند اندازه بازار ، درآمد ، حجم ، سهم بازار ، نرخ رشد و برآورد سود را ارائه می دهد. علاوه بر این ، این تحلیل ها همچنین شامل تجزیه و تحلیل کمی و کیفی معاملات بازار جهانی است.

صنعت مد با سرعت زیادی در حال رشد است. با ظهور چنین بازار عظیم و برندهای مد روز به روز ، تاکتیک های بازاریابی و خرید تا حدی تغییر کرده است.

اگر بخواهیم معرفی مختصری از بازار جهانی پوشاک به همراه اطلاعات شرکت ها داشته باشیم  ، مشخصاتی مانند : نام شرکت یا برند ، نوع محصول ارائه شده ، مشخصات کامل محصول ، تصاویر ، ظرفیت ، میزان تولید ، قیمت ، هزینه ها، برنامه های سرمایه گذاری جهانی و سناریوهای عرضه و تقاضا و … ضروری است و روی این موارد باید متمرکز شد.

پیش بینی بازار جهانی پوشاک

پیش بینی می شود که بازار جهانی پوشاک در سال های آینده با سرعتی سالم رشد کند. صنعت پوشاک و مد انواع پوشاک را شامل می شود و تقریباً از تمام نساجی تولید شده استفاده می کند. به طور گسترده ای ، این صنعت به دو بخش – لباس برای مردان و پسران ، لباس برای زنان و دختران ، و لباس برای کودکان تقسیم می شود.

بازار جهانی مصرف پوشاک با استفاده از یک رویکرد از پایین به بالا برای برآورد و اعتبار اندازه بازار و زیر بازارهای مربوط به آن رسیده است. صنعت پوشاک جهانی در سال ۲۰۱۸ ۱،۴۴۹.۰ میلیارد دلار ارزش داشته است که نسبت به سال گذشته ۴.۶ درصد رشد داشته است.

انتظار می رود رشد بازار جهانی پوشاک به دلیل افزایش درآمد یکبار مصرف در افراد طبقه متوسط ​​در سطح جهان به منظور کوتاه کردن چرخه مد ، نسبتاً قوی باقی بماند.

در طی دوره پیش بینی سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۵ ، تخمین زده می شود که این بازار ۴.۸ درصد رشد داشته و به ۲ هزار و ۶/۴ میلیارد دلار برسد ، که ناشی از رشد شدید در بازار آسیا و اقیانوسیه است. عوامل مهم دیگر رشد بازار جهانی پوشاک عبارتند از: افزایش جمعیت ، شهرنشینی سریع و تغییر در پایگاه قدرت اقتصادی جهانی.

دامنه محصولات بازار

صنعت مد و پوشاک شامل کلیه شرکت هایی است که لباس ، کفش و لوازم جانبی را طراحی و به فروش می رسانند. دامنه محصولات از بازاری به بازار دیگر و دسته بندی محصولات ، از اصول اولیه تا محصولات لوکس متفاوت است – ولی به طور کلی همه چیز در یک دسته خاص تعریف می شود.

به طور سنتی ، تجارت پوشاک متعلق به عمده فروشان است که بخش عمده ای از کالاها را به خرده فروشان می فروشند. بعداً ، این موارد با یک سود مشخص شده و به مصرف کنندگان فروخته می شوند. با این حال ، در بعضی مواقع ، ترسیم خط بین فروشندگان و خرده فروشان کاملاً چالش برانگیز است. متداول ترین انواع کار در مشاغل نساجی و پوشاک عبارتند از: عمده فروشان و خرده فروشان.

عمده فروشی و خرده فروشی اندیشه

فروش عمده ی تی شرت چاپی

فروش عمده ی تیشرت تبلیغاتی

فروش عمده ی تاپ شلوارک مردانه

فروش عمده ی تاپ شلوارک زنانه

فروش عمده ی لباس خواب مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی زنانه

فروش عمده ی شلوارک کتان مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی مردانه

فروش عمده ی لباس خواب زنانه

فروش عمده ی لباس بچگانه

تحقیقات بازار پوشاک

تحقیقات بازار پوشاک با تمرکز بر دو نوع تحقیق – اولیه و ثانویه – برای دستیابی به مصرف جهانی پوشاک تهیه شده است.

منابع اصلی تولید کنندگان پوشاک ، تأمین کنندگان مواد اولیه ، نمایندگان انجمن و کاربران صنعتی هستند.

منابع ثانویه مورد استفاده در تحقیق عبارتند از: ارائه روابط سرمایه گذار ، گزارش سالانه و سایر صفحات شرکت ، بانکهای اطلاعاتی پرداخت شده ، آژانس های خبری و مصاحبه با کارشناسان صنعت در سمت عرضه زنجیره ارزش.

هدف تحقیق ثانویه جمع آوری اطلاعات کلیدی در مورد زنجیره تأمین صنعت ، زنجیره پولی بازار ، بخش های بازار ، مجموعه بازیگران جهانی ، بازار منطقه ای و کشور بوده است.

پژوهش های اولیه با هدف اعتبارسنجی اطلاعات جمع آوری شده در طول تحقیقات ثانویه و جمع آوری اطلاعات روشنگری دیگر از متخصصان صنعت انجام می گیرد.

چشم انداز بازار جهانی پوشاک

چشم انداز بازار جهانی پوشاک در قالب محرک های اصلی مورد بحث قرار گرفته است ، محدودیت ها و فرصت های مربوط به این صنعت مشخص شده است.

درایور بازار وظیفه ترویج و پیشبرد رشد صنعت پوشاک را برعهده دارند. آنها نقش اساسی در طراحی استراتژی تجارت برای افزایش درآمد با رشد کلی صنعت دارند. عمده ترین عاملان بازار در صنعت پوشاک عبارتند از:

۱) افزایش جمعیت

طبیعی است که افزایش جمعیت برابر با افزایش مصرف کننده خواهد بود نسل های جدید یک گروه مصرف کننده مهم خواهند بود.

۲) افزایش درآمد یکبار مصرف و هزینه سرانه پوشاک در اقتصادهای نوظهور

رشد درآمد یکبار مصرف در اقتصادهای نوظهور منجر به افزایش اندازه کیف پول خواهد شد که در نتیجه مصرف کنندگان با هزینه و اشتیاق بیشتری به عنوان مصرف کننده برای تغییر شیوه زندگی اقدام به خرید نمایند.

هزینه سرانه پوشاک در اکثر کشور ها افزایش یافته است. تخمین زده می شود که این روند در آینده نزدیک ادامه یابد.

۳) افزایش روزافزون رسانه های اجتماعی و نمادهای مد

کانال ها و رسانه های اجتماعی به ابزاری برای بازاریابی سودآور تبدیل شده اند که خریداران در حال فید اجتماعی هستند ، و وبلاگ نویسان در حال کشف آخرین روندها هستند و مواردی را که باید از مد به دست بیاورند ، کشف می کنند.

خریداران کانال های رسانه های اجتماعی را محدود به الهام بخش نمی کنند. آنها همچنین از طریق کانال های رسانه های اجتماعی اقدام به خرید می کنند.