لباس ست خانوادگی
,

ایده های تبلیغات پوشاک

ایده های تبلیغات پوشاک

اگر کسب و کارتان تولید و فروش لباس است ، بنابراین شما شغلی دارید که با یک جامعه ی بزرگ در ارتباطید ، زیرا در حال حاضر همه ی مردم درگیر آن هستند ؛ حال اگر شما محصول جدیدی داشته باشید که اکثر مردم آن را دوست دارند ، میتوانید موفقیت های بزرگی کسب کنید . اما حرفه ی شما دارای مشکلاتی است ، یکی از مهمترین آن این است که تولیدی های پوشاک بسیاری وجود دارند ،بنابراین رقیب زیادی دارید. هدف از این پست ” ایده های تبلیغات پوشاک ” این است که بازار شلوغ را با تبلیغات مناسب درهم بشکنید و موفقیت کسب کنید .

ایده های تبلیغات پوشاک

ایده های تبلیغات پوشاک

 

به همین منظور راز های موفقیت در فروش پوشاک و ایده های تبلیغات پوشاک را بررسی میکنیم.

۱- اولین قدم اینست که بازار هدف را شناسایی کنید

ایده های تبلیغات پوشاک :بنابراین تبلیغات خود را در جایی قرار دهید که توجه مخاطبانتان را به خود جلب کند ، و هزینه ی تبلیغاتتان برایتان موثر و مفید باشد ، همچنین در مورد مخاطبانتان تحقیق کنید ، آنها چه سبک تبلیغات لباس را بهتر میپسندند .

به این سوالات پاسخ دهید : آیا لباس شما برای مردان، زنان یا هر دو است ؟ بزرگسالان، کودکان، نوزادان یا نوجوانان؟ هیپ هاپ، مد روز ، شیک و کلاسیک یا عادی است ؟

هرچه دقیق‌تر بتوانید بازار هدف خود را توصیف کنید، راحت‌تر می‌توانید لباس‌هایتان را به بازار عرضه کنید . برخی از نمونه‌های بازار هدف عبارتند از:

  1. زنانی که حدود ۴۰ سال سن دارند و بودجه بالایی دارند.
  2. مردان، سن ۲۲ تا ۳۸ سال که برای محیط کار و جلسات  کاری و…  لباس میخواهند.
  3. نوجوانان و جوانان ، سنین ۱۳ تا ۲۲ سال، مرد و زن.

مثال‌هایی برای فروش ویژه پوشاک و تبلیغات برای عمده فروشی پوشاک

بازار هدف خود را در نظر بگیرید، تبلیغات خود را طوری آماده کنید که حتی در بین تبلیغات گسترده ی دیگر رقیبان ، مورد توجه قرار بگیرد  . یک تم خاص برای هر تبلیغ داشته باشید  تا زمانی که کسی تبلیغ شما را می ببیند، شرکت شما و پیام شما را به یاد آورد.

۱- اگر بازار هدف ما نوجوانان و جوانان باشند چگونه تبلیغ کنیم ؟

اگر بازار هدف شما نوجوانان و جوانان، سنین ۱۳ تا ۲۲ سال ، مرد و زن است، از جلوه‌های تصویری و زبانی استفاده کنید که برای آن‌ها جذاب تر است. برای مثال، یک تی‌تر می‌تواند این باشد:

“Hot. New. You.” سپس عکس های عجیب و خاص خود را به نمایش بگذارید ، هرچه عکس ها واقعی تر و خاص تر باشد ، مشتریان بیشتر جذب محصولات شرکت شما خواهند شد .

بنابراین برای تبلیغات موثرتر از جملات و تیتر های تبلیغاتی خاص و متفاوت و در عین حال جذاب استفاده کنید ، اگر از مدل های شناخته شده و مردمی استفاده کنید بازدهی تبلیغات بالاتر خواهد بود.

 ۲- اگر بازار هدف ما بانوان سنین ۴۰ سال و بالاتر باشند چگونه تبلیغ کنیم ؟

اگر شما لباس‌های بلند و پوشبده می‌فروشید و بازار هدف تان زنان، سنین ۴۰ و بالاتر هستند ، که برای لباس هایشان حاضرند مبلغ بالایی بپردازند ، زبان و سبک تبلیغات نوجوانان و جوانان برای آن‌ها هیچ جذابیتی ندارد.

آن‌ها دنبال لباس های شیک و کلاسیک هستندتا آن را به بهترین نحو با جواهرات و اکسسوری های خود ست کنند ، بنابراین سبک هیپ هاپ و لباس های عجیب و غریب جوانان را نمی پسندند .

کجا تبلیغ کنیم تا موثر تر باشد

پس از آنکه بازار هدف خود را شناسایی کردید ، سوال بعدی که بسیار مهم است اینست که کجا تبلیغ کنیم ؟ و سبک تبلیغاتمان چگونه باشد ؟

باید بدانید که مخاطب مان کجا دنبال خبر های جدید و سرگرمی میرود .

مسلما برای جوانان و نوجوانان اینترنت ، فیس بوک، اینستاگرام و سایت‌های مشابه بهترین مکان برای تبلیغ است . آگهی‌های پرداخت به ازای هر کلیک را بررسی کنید، در آن شما تنها زمانی که کسی روی آگهی شما کلیک می‌کند پول پرداخت کنید ، بنابراین میتواند موثر باشد . تعداد کمی از جوانان روزنامه‌ و مجلات را می‌خوانند .

ویژگی های یک آگهی خوب

آگهی‌های شما باید بر روی کوچک‌ترین صفحه مانند تلفن‌های همراه خوانا باشند، بنابراین آن‌ها نیاز به دید بصری ، همراه با یک تیتر کوتاه که بگویید کجا لباس را بخرید و فقط چند کلمه توضیح نیاز دارند. بعنوان مثال بارکد سایت یا کانال تلگرام خود را روی آن قرار دهید ، یا فقط آدرس سایت خود مانند “www.atpo.ir را روی تبلیغ بنویسید ، اگر تبلیغ شما آنلاین است ، آن‌ها را مستقیما به وب سایت خود بفرستیدwww.atpo.ir”  تا سفارش دهند.
همچنین روزنامه های محلی نیز گزینه ی مناسب برای تلیغات هستند ، البته در کنار آن از تبلیغات گسترده ی اینترنتی غافل نشوید .

تبلیغات رایگان و تبلیغات ارزان را دست کم نگیرید

با کمی تفکر خلاقانه، می‌توانید با مخاطب خود با کمترین هزینه و یا بدون هزینه صحبت کنید. بسیاری از کسب و کارهای تبلیغاتی وجود دارند که اینکار را برای شما انجام میدهند ، بنابراین به آن‌ها اجازه دهید در وب سایت خود تبلیغ کنند و در صورتی که تبلیغات لباس شما را روی وب سایت خود قرار دهند. یک شو  مد به نمایش بگذارید . شو مد لباس خود را در سراسر شهر ، رسانه‌های اجتماعی و مطبوعات منتشر کنید .

سخن آخر و معرفی منبع

فروش لباس تابع قوانین خود است ، اگر میخواهید در تولید و فروش پوشاک موفق باشید باید یادبگیرید ، چگونه تبلیغ کنید زیرا امروزه تبلیغات حرف اول را در فروش پوشاک میزند .

مجموعه ی تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد اندیشه ، بزرگترین تولیدی لباس ست مردانه و زنانه ، لباس راحتی مردانه ، لباس راحتی زنانه ،لباس ورزشی زنانه ، لباس ورزشی مردانه ، لباس خواب مردانه ، همچنین انواع لباس های پنبه ای شامل : تیشرت شلوار مردانه ، بلوز شلوار مردانه ، تاپ شلوارک مردانه پنبه ، بلوز شلوار زنانه ، پوشاک نوجوان پنبه ای و شلوارک کتان مردانه و … می باشد .