آرم یا لوگوی شرکت
,

آرم یا لوگوی شرکت

آرم یا لوگوی شرکت

آرم یا لوگوی شرکت ها بهترین راه شناسایی و معرفی می باشد . مراکز فعال در سراسر جهان ، به وسیله ی آرم یا لوگو به رسمیت شناخته شده و بین بازاریان هویت پیدا می کند . تولیدی پوشاک اندیشه ، بزرگترین عمده فروشی تیشرت شلوار مردانه و زنانه ، لباس خواب مردانه ، لباس راحتی مردانه و زنانه ، انواع سوئیشرت مردانه و زنانه ، لباس ورزشی مردانه و … با بیش از سه دهه فعالیت موفق ، به بررسی در زمینه ی طراحی آرم یا لوگوی شرکت ها می پردازد .

آرم یا لوگوی شرکت

آرم یا لوگوی شرکت

لوگو به نمادهای گرافیکی گفته می شود که شرکت ها برای برقراری ارتباط سریع با مخاطبان طراحی نموده و اغلب با فونت خاصی برای معرفی نام شرکت یا نام محصول استفاده می شود .

در طراحی آرم یا لوگوی شرکت نکته ی حائز اهمیت این است که نماد طراحی شده با سایر نمادهای مراکز متمایز و متفاوت باشد این تفاوت را می توان با اشکال گرافیکی ، رنگ ها و فونت های خاص ایجاد نمود.

آرم شرکت ها ، در طیف گسترده ای مانند: فروشگاه ، کارت های کسب و کار ، وب سایت های شرکت ، تجهیزات عمده ، لوازم التحریر ، کارت های بازاریابی و بسته بندی ، تولیدی ها و مراکز توزیع لباس ، و … طراحی شده است .

بسیاری از کارشناسان بازاریابی معتقدند که آرم های ناسازگار یا غیر جذاب می توانند تاثیر منفی در جذب مخاطب داشته و ضعفی بزرگ در رسیدن به اهداف شرکت می باشد .

همانطور که صاحبان کسب و کارهای کوچک و مدیران شرکت های بزرگ چند ملیتی آگاه هستند، آرم شرکت ها عامل مهمی در موفقیت تجاری است .

شرکت هایی که با ایده های نوآورانه ، هوشمند و یا پایدار در بازار رقابت می کنند یکی از رموز موفقیتشان را می توان در شناسنامه و هویت مراکز شان دانست .

مسائل مربوط به ایجاد لوگو شرکت

مشاوران کسب و کار ، کارآفرینان و طراحانی که در ایجاد لوگو تخصص دارند ، معتقدند که برای طراحی  چندین عامل را باید مورد ارزیابی قرار داد :

تصویر مورد نظر:

مهمترین نکته در بازار یابی و برای شروع کسب و کار تصویر لوگو می باشد . کارآفرینانی که به دنبال ایجاد یا به روزرسانی لوگو هستند ، باید اطمینان حاصل کنند که تصویر ، فونت و به طور کلی طرح لوگو باید مرتبط با اهداف خاص کسب و کار باشد .

صنعت :

بسیاری از شرکت ها لوگو های ورزشی را (که نشان دهنده ی صنعت می باشد ) به عنوان آرم انتخاب می کنندکه صنعت را نشان می دهد .

قیمت لگو :

 هزینه ساخت یک آرم یا به روز رسانی آرم موجود ، می تواند گران قیمت باشد اما باید توجه داشت که نماد هر شرکت به روی کل مجموعه ها تأثیر می گذارد . بعضی از تحلیل گران معتقدند که کارآفرینان گاهی اوقات انرژی و پول زیادی را برای ایجاد لوگوی متفاوت صرف می کنند و این هزینه ها نتیجه بخش است زیرا یک شرکت به راحتی می تواند با لوگو و شعاری متفاوت توجه همه را به خود جلب کرده و گوی رقابت را در بین شرکت ها و مراکز برباید .

تأثیر بر مشتریان فعلی :

صاحبان کسب و کارهای معتبر که در نظر دارند لوگوی شرکت خود را تغییر دهند . باید تاثیر منفی بالقوه ای که بر روی مشتریان می گذارد را در نظر بگیرند . طراحی مجدد آرم های تجاری حتما باعث ناراحتی بعضی از مشتریان می شود . زیرا آنها با لگوی قدیمی آشنایی بیشتری داشته اند .

ارزان سرای مشهد ارائه دهنده ی انواع پوشاک راحتی ، تیشرت و شلوار مردانه و زنانه ، لباس خواب ، لباس ورزشی و… نیز همانند سایر شرکت های مطرح و موفق ، با آرم  Andishe  در زمینه ی تولید انواع پوشاک فعالیت می کند .

 مطالب مرتبط: