اخبار و فناوری های روز, مقالات

گرانی به چالش جدید تولید کنندگان پوشاک تبدیل شد

گرانی به چالش جدید تولید کنندگان پوشاک تبدیل شد

همانطور که میدانید ، صنعت تولید منسوجات و پوشاک در ایران ، بسیار ضعیف بوده است ، و تنها چند وقتیست که جانی تازه گرفته و بسوی پیشرفت حرکت نموده است  ،اما در ابتدای همین پیشرفت ها گرانی به چالش جدید تولید کنندگان پوشاک تبدیل شد ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

آیا دوباره و در ابتدای راه ، تولیدی های پوشاک از حرکت باز خواهند ایستاد؟

گرانی به چالش جدید تولید کنندگان پوشاک تبدیل شد

گرانی به چالش جدید تولید کنندگان پوشاک تبدیل شد


 

علت گران شدن پوشاک داخلی چیست ؟

عتیق زاده به موضوع گرانی مواد اولیه برای تولید پوشاک اشاره می کند و می افزاید: در حال حاضر قیمت مواد اولیه تولید پوشاک بالا رفته است، وقتی قیمت الیاف گران می شود به تبع قیمت پارچه برای دوخت و دوز هم بالا می رود، در کنار این موضوع باید از افزایش اجاره بها و حقوق کارگران و هزینه های جانبی که در این مورد وجود دارد، اشاره کرد.

سایه مشکلات بر این صنف موجب شده است بسیاری از فعالان در این حوزه عطای این کار را به لقایش ببخشند، این موضوع را رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک تایید می کند و در این خصوص اظهار می کند: در حال حاضر به دلایل اشاره شده اغلب فعالان در این صنف از فعالیت دست کشیده اند و هم اکنون با 50 درصد ظرفیت مشغولند.
وی می افزاید: دلال بازی در این صنف و صنف های دیگر موجب تضرر بسیاری از تولیدکندگان شده است و باید هر چه سریعتر برای این موضوع چاره ای اساسی اندیشید.

همه باید باعث پیشرفت صنعت پوشاک شویم

فکر میکنم تنها یادآوری رشد و پیشرفت چشمگیر صنعت پوشاک در هندوستان کافی باشد ، انها تصمیم گرفتند مستقل شوند و اکنون مایحتاج کثیری از البسه کشور های اروپایی و چین را تامین میکنند .

اکنون و در میان این همه گرانی اگر برخی از عمده فروشی ها و تولید کنندگان محترم از آب گل آلود ماهی نگیرند و منصفانه عمل کنند ، مردم به صنعت پوشاک داخلی اعتماد بیشتری خواهند کرد و موفیت های بالایی بدست خواهیم آورد .

منبع :
این مطلب توسط تولیدی پوشاک اندیشه ، برند برتر پوشاک و بزرگترین عمده فروشی پوشاک مشهد گرد آوری شده است .

 

مطالب مرتبط