مقالات, نکاتی پیرامون رنگ لباس

چرا خانم ها صورتی را دوست دارند

یونیسکس هودی مدل سالی | ست هودی مردانه و زنانه | هودی یونیسکس,فروش هودی مردانه و زنانه | خرید عمده ی هودی یونیسکس | برند اندیشه | ست هودی مردانه زنانه |

چرا خانم ها صورتی را دوست دارند

وقتی حرف از رنگ صورتی به میان می آید، معمولا دختری با لباس صورتی مدنظر مان می آید، و این به این علت است که خانم ها رنگ صورتی را خیلی دوست دارند، ولی تاحالا فکر کرده اید چرا خانم ها صورتی را دوست دارند؟

چرا بیشتر تمایل به پوشیدن لباس مشکی ندارند؟ نه که مشکی نپوشند، خیلی از خانم ها هم هستند که بر اساس ویژگی های درونی خود تمایل به پوشیدن مشکی دارند.

دانستنی های رنگ صورتی

برای رسیدن به پاسخ این سوال کمی رنگ صورتی را معرفی میکنیم و در نهایت نتیجه گیری خواهیم کرد تا رمز و راز های صورتی پوشان را بگشاییم و شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا کنیم.

  1. رنگ های صورتی روشنتر، سرگرم کننده و هیجان انگیز هستند، در حالی که رنگ های پر جنب و جوش دارای انرژی بالا همانند قرمز، احساساتی و پرشور هستند بدون اینکه بیش از حد تهاجمی باشند.
  2. رنگ صورتی به طرز شگفت انگیزی از رنگ قرمز با خلوص سفید نتیجه شده است.
  3. رنگ صورتی رنگ خوشبختی و گاهی اوقات به عنوان نور خیره کننده دیده می شود. برای زنان که اغلب بیش از حد کار میکنند و بسیار خسته میشوند. جاذبه ی صورتی ممکن است از تمایل به روزهای کودکی سخن بگوید.
  4. صورتی های پر انرژی مانند رنگ قرمز انرژی را تحریک می کنند و می توانند فشار خون، تنفس، ضربان قلب و ضربان قلب را افزایش دهند.
  5. صورتی در سلول های زندان به طور موثر رفتار نامنظم کاهش می یابد.
  6. بانوی اول، مامی ایزنهاور، عاشق صورتی بود و به عنوان “مامی پینک” شناخته شد.     
  7. برخی از مطالعات رنگ صورتی نشان می دهد که قدرت وزنه برداری مردان در اتاق های صورتی کاهش می یابد، در حالی که وزنه برداری برای زنان در این رنگ قوی تر می شود.     

شرکت ها یا مارک های شناسایی شده با رنگ صورتی

  1. ویکتوریا سیکرت: بزرگترین تولید کننده ی لباس زیر زنانه، این شرکت محصولاتی از قبیل لباس زیر زنانه، لباس خواب، لباس شنا، کفش، عطر و محصولات آرایشی بفروش می‌رساند.
  2.  Pepto-Bismol
  3. مری کی     
  4. T-Mobile – Magenta “T”
  5. Thomas Pink – Pink: با یک شهرت عالی برای بهترین پیراهن های لوکس و لوازم جانبی.

افرادی که رنگ صورتی میپوشند چه ویژگی هایی دارند

  1. افرادی که صورتی رنگ مورد علاقه آنهاست، بسیار دوست داشتنی، مهربان، سخاوتمند و بسیار حساس هستید.
  2. علاقه مندان به صورتی، دارای احساسات قوی زنانه هستند.
  3. همیشه ظاهری جوان دارند.
  4. افرادی که رنگ صورتی را دوست دارند به همه عشق می ورزند و در برابر افراد دیگر احساس مسولیت دارند.
  5. به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و دوستان زیادی دارند.
  6. اگر رنگ صورتی را دوست دارید بسیار خوش بین هستید و همیشه جنبه ی مثبت هر چیزی را در نظر می گیرید.
  7. مطالعات نشان داده که رنگ صورتی می تواند باعث آرامش اعصاب شده و استرس، خشم و عصبانیت را از بین ببرد.

سخن آخر

همانطور که گفتیم رنگ صورتی در بیشتر کشور ها رنگی دخترانه است و نماد آرامش، عشق و خوشبختی می باشد، پس بی دلیل نیست که این رنگ جذابیتی سحرانگیز برای آنها دارد.

خانم ها تمایل دارند تا یک زندگی سرشار از آرامش و مملو از عشق داشته باشند و رنگ صورتی نیز بیان کننده ی همین است، و توجیهی برای روحیه ی لطیف آنهاست.

مطلب (چرا خانم ها صورتی را دوست دارند) توسط تولیدی پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک مردانه و زنانه، بزگترین تولید کننده ی لباس ست مردانه و زنانه، لباس راحتی مردانه و زنانه، لباس ورزشی مردانه و زنانه تهیه شده است.

خصوصیات افرادی که رنگ بنفش میپوشند

مطالب مرتبط