پوشاک, مقالات

پخش گرمکن و شلوار مدارس

پخش گرمکن و شلوار مدارس

پخش گرمکن و شلوار مدارس

تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، کالکشن گرمکن و شلوار مدرسه را رونمایی کرده است. این کالکشن شامل جدیدترین مدل‌های ست سویشرت شلوار بچگانه، کاپشن شلوار بچگانه و گرمکن شلوار است. ما فروش عمده و پخش گرمکن و شلوار مدارس در شهر مشهد و دیگر شهرستان ها را آغاز کرده‌ایم.

برای خرید عمده ی گرمکن و شلوار مدارس به عمده فروشی های پوشاک مشهد و نمایندگی های پخش محصولات اندیشه در شهرستان ها مراجعه نمایید. محصولات اندیشه علاوه بر کیفیت عالی جزو پوشاک قیمت مناسب تولید داخل محسوب میشود.

در ادامه مدل های مختلف گرمکن و شلوار مدرسه را خواهیم دید.

سویشرت شلوار بچگانه مدل هلو

سویشرت شلوار بچگانه مدل هلو,پخش گرمکن و شلوار مدارس

این ست زیبا و جذاب در رنگبندی های مختلف وجود است، بصورت ست دخترانه و پسرانه میتوانید آنرا تهیه کنید، کیفیت پارچه ی آن غواصی است، این پارچه از ۹۳% پلی استر و ۷% لاکرا تولید شده استکه کشش مناسب و ایستایی خوب پارچه برای تولید لباس های اسپرت و کلاسیک بسیار مناسب است، همچنین این پارچه بسیار با دوام و راحت است.

2- سویشرت شلوار ملانژ بچگانه

کاپشن شلوار بچگانه - مدل کارمن | ست کاپشن شلوار دخترانه پسرانه | هودی شلوار دخترانه | سویشرت شلوار پسرانه | ست کاپشن شلوار دخترانه و پسرانه |

این ست بصورت تک رنگ ارائه شده است، همانطور که میدانید ملانژ با بافت کمی ضخیم تر علاوه بر حفظ راحتی و لطافت عایق خوب گرما است و کودک شما پاییزی راحتی را خواهد گذراند.

کاپشن شلوار مدارس مدل صفا

پخش گرمکن و شلوار مدارس,کاپشن شلوار مدارس مدل صفا

این لباس ست بچگانه پرطرفدار مقدمه ای برای تولید سویشرت شلوار مدل هلو گشت، تفاوت این دو در کیفیت پارچه و رنگبندی است، مدل هلو دارای رنگ های شاد و روشنی است و کیفیت آن غواصی است، در حالی که مدل صفا رنگبندی کمتری دارد و کیفیت آن از پارچه ی مرغوب فلامنت است؛ پارچه ی فلامنت دارای سطحی براق، بسیار لطیف و دارای قدرت کشسانی بالایی است.

ست زیبای کاپشن شلوار بچگانه مدل ساینا

ست زیبای کاپشن شلوار بچگانه مدل ساینا,پخش گرمکن و شلوار مدارس

ساینا از پارچه ی پلی استر تولید شده است. برای فصل پاییز گرم، نرم، راحت و کاملا انعطاف پذیر است، آبگریز است و در هوای بارانی کمتر رطوبت را جذب میکند.

این ست نیز هم برای دختر خانم های عزیز و هم پسران نوجوان خوش سلیقه انتخابی ایده آل است.

کاپشن شلوار دخترانه و پسرانه ساده

پخش گرمکن و شلوار مدارس,کاپشن شلوار دخترانه و پسرانه ساده

برای خرید عمده ی روپوش مدارس کلیک کنید.

بهترین و باکیفیت ترین پوشاک خود را از ما بخواهید، تولیدی اندیشه بزرگترین تولیدی پوشاک قیمت مناسب و با کیفیت بالاست، برای خرید عمده ی پوشاک راحتی و اسپرت، به ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط