پارچه شناسی, مقالات

خرید لباس باکیفیت و پایدار

تیشرت شلوار باکیفیت مردانه

معرفی لباس های مقاوم و پایدار

هنگامی که برای خرید لباس های جدید به بازار میروید. عوامل اجتماعی و محیطی زیادی می توانند خرید شما را تحت تاثیر قرار دهند. بهتر است بدانید. حدود 14.2 میلیون کارگر در سراسر جهان در شرایط کار اجباری هستند. برخی از آنها کسانی هستند که در تولید لباس فعالیت دارند. همچنین، آفت کش های سمی می توانند به کارگران مزرعه و زمین آسیب برساند. رنگ لباس ممکن است حاوی فلزات سنگین باشد. بسیاری از شرکت ها برای مقاومت در برابر آتش، ضد آب شدن، ضد چین و چروک و ضد لکه از مواد شیمایی سمی استفاده می کنند.ما در ادامه به معرفی لباس های پایدار و مقاوم میپردازیم.

لباس های تولید شده از پلی استر بر پایه پتاسیم کربن بالا است. لباس های ساخته شده از ریون نیاز به یک ماده ی شیمیایی سمی دارد تا چوب خمیر را به پارچه تبدیل کند.

معرفی لباس های پایدار و مقاوم | تیشرت شلوار باکیفیت مردانه

خرید لباس باکیفیت و پایدار

برای خرید لباس های باکیفیت و مقاوم پارچه های پایدار را بشناسید

برای پیدا کردن طبیعی ترین لباس ها هنگام خرید، به برچسب ها دقت کنید و به دنبال این پارچه های سازگار با محیط زیست باشید.

بامبو: این گیاه مقاوم، اگر به آن کود های شیمایی زده شود به سرعت رشد میکند. با این حال، ممکن است مواد شیمیایی سمی برای تبدیل گیاه به پارچه استفاده شود. برای رفع این مشکل کمیسیون تجارت فدرال تصویب کرد. شرکت هایی که از این فرایند استفاده می کنند، محصولات خود را به عنوان “بامبو ریون” به جای “بامبو” نام گذاری می کنند.

پنبه آلی: در تولید پنبه ی معمولی بیش از 25 درصد  آفت کش ها استفاده می شود. پنبه ارگانیک بدون مواد سمی و شیمیایی مصنوعی رشد می کند.

کنف صنعتی: یا شاهدانه به سرعت در حال تجدید و نیاز به آفت کش برای آن کم یا بدون آفت کش است.

پلی استر بازیافت شده : این فیبر از پارچه پلی استر و بطری های نوشابه ساخته شده است که منجر به افزایش کربن می شود. پلی استر بازیافت حاوی آنتیموان سمی است. اما برخی از شرکت ها در حال استفاده آن برای پارچه های خود هستند.

TENCEL: از قبیل ریون ، Tencel از خمیر چوب ساخته شده است. تفاوت این است که از خمیر چوب مجاز و دارای مواد شیمیایی سمی کمتر سمی در فرایند تولید استفاده میشود.

پشم: مقاوم در برابر آتش است  و هیچ نیازی به مواد شیمیایی ندارد.

تولیدی پوشاک الیاف طبیعی

با اینکه استفاده از فیبر گیاهی پنبه در جهان پرکاربرد ترین فیبر است. در برخی از کشور ها هنوز جایگاه واقعی خود را نیافته است. مردم درباره ی ویژگی های مثبت آن کمتر میدانند. بیشتر به سوی خرید لباس های ارزان قیمت الیاف طبیعی سوق پیدا میکنند.

بنابراین سعی بر این بوده تا تولیدی و عمده فروشی پوشاک مردانه و زنانه اندیشه را به شما معرفی کنیم. این تولیدی تمرکز خود را بر تولید لباس های کاملا طبیعی  ارگانیک الیاف پنبه گذاشته است.

از جمله تولیدات لباس های پنبه ای اندیشه شامل موارد زیر است.

  1. ست بلوز شلوار مردانه و زنانه
  2. ست تیشرت و شلوار مردانه و زنانه
  3. سویشرت شلوار ورزشی مردانه و زنانه و … می باشد.

خرید اینترنتی لباس راحتی الیاف طبیعی

برند اندیشه برای تولید لباس راحتی مردانه و لباس راحتی زنانه از پارچه های پایدار استفاده میکند. استفاه از الیاف طبیعی باعث میشد تا شما با این لباس های باکیفیت احساس خوب و راحتی داشته باشید.

برای خرید انواع لباس راحتی مردانه و انواع لباس راحتی زنانه به فروشگاه اینترنتی پوشاک اندیشه مراجعه کنید.

خرید لباس ورزشی باکیفیت و پایدار

جنس لباس ورزشی بسیار مهم است. اینکه شما لباسی بپوشید که هنگام ورزش راحت باشید، زود عرق نکند و مانع انجام حرکات ورزشی شما نشود بسیار مهم است.

توصیه میکنم پوشاک ورزشی مردانه و زنانه برند اندیشه را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط