پوشاک, مقالات

فروش عمده ی بلوز اسپرت مردانه

فروش عمده ی بلوز اسپرت مردانه

فروش عمده ی بلوز اسپرت مردانه

قبل از معرفی انواع بلوز مردانه بهتر است با واژه ی بلوز آشنا شویم  ؟ ( از سایت ویکی پدیا ) « بلوز (blouse) وامواژه‌ای فرانسوی است که احتمالاً از بازگشت جنگجویان صلیبی به وجود امده است. بلوز نوعی لباس گشاد است برای پوشش بالاتنه که در گذشته توسط کارگران ،دهقانان، هنرمندان، زنان و کودکان پوشیده می‌شد گفته می‌شود. این لباس به گونه‌ای بود که در کمر به وسیلهٔ تسمه یا کمربند بسته می‌شد و حالتی شل و اویزان به خود می گرفت. امروزه بلوز عموماً برای لباس زنان کاربرد دارد اما برای بعضی از لباس‌های مردانه گشاد و لباس‌های نظامی نیز به کار برده می‌شود.
امروزه در لباس مردانه بلوز همان تی شرت ولی آستین بلند نازک هست که مخصوص فصل بهار و تابستان است که یا یقه گرد یا یقه هفت در انواع مدلهای ساده و طرح دار با رنگ ویا تکه های پارچه ویا یک جیب تزیینی سمت چپ سینه و همچنین دارای مدلهای گشاد و لانگ نیز هست » .

فروش عمده ی بلوز مردانه – برند اندیشه

تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد برند برتر پوشاک اسپرت مردانه و زنانه در ایران می باشد ، که برای فصل پاییز ، زمستان و بهار انواع لباس ست مردانه ، کاپشن شلوار مردانه ، سویشرت مردانه ، هودی مردانه و انواع بلوز اسپرت مردانه را تولید میکند .
در ادامه انواع مدل های بلوز اسپرت مردانه برند اندیشه را معرفی خواهیم کرد .

1- بلوز اسپرت مردانه برند اندیشه مدل رکارد

فروش عمده بلوز مردانه, بلوز مردانه, بلوز اسپرت مردانه, بلوز گرم مردانه, تولیدی پوشاک اندیشه

بلوز اسپرت مردانه مدل رکارد در رنگ های سبز لجنی ، طوسی ، مشکی ، زرشکی ، طوسی و خاکی موجود است ، متریال این بلوز مردانه ویسکوز می باشد .

  • بلوز مردانه مدل رکارد درﺣﺎﻟﺖ اﺳﺘﺎﻧﺪارد حدودا  % ۱۲ ﺟﺬب رﻃﻮﺑﺖ دارد .
  • ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺻﺎف ﺑﻮدن ﺳﻄﺢ اﻟﯿﺎف وﯾﺴﮑﻮز  این لباس مردانه درﺧﺸﻨﺪه اﺳﺖ وﻟﯽ در آب ﺟﻮش اﯾﻦ درﺧﺸﻨﺪﮔﯽ را از دﺳﺖ ﻣﯽ دﻫﺪ .
  • این لباس در برابر ﻧﻮر آﻓﺘﺎب ندرت ﺗﻐﯿﯿﺮ رﻧﮓ داده و ﺗﺎ ۱۵۰ درﺟﻪ ﺳﺎﻧﺘﯿﮕﺮاد ﺣﺮارت ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻣ ﯽﮐﻨﺪ.
  • خاصیت تنفس خوب
  • راحتی بسیار قابل قبول و همینطور رنگپذیری مطلوب می باشد.
  • پایین بودن خاصیت ایجاد الکتریسیته ساکن و مقاومت خوب در برابر گوله گوله شدن از دیگر خواص مطلوب این لباس می باشد .

2- بلوز اسپرت مردانه مدل عالم – محصول جدید تولیدی پوشاک مشهد

بلوز مردانه مدل عالم گرم و راحت و انعطاف پذیر بهترین انتخاب برای فصل پاییز می باشد ، این مدل پوشاک پاییزی مردانه برند اندیشه دارای متریال پنبه و ترویرا می باشد .
از ویژگی های این لباس پاییزی مردانه میتوان به سبک بودن ، مقاوم در برابر نور خورشید ، قدرت جذب کم ، ضد آلرژی بودن آن ، فاقد الکتریسته ساکن بودنش ، خاصیت ارتجاعی و  مقاوم بالای آن اشاره کرد .
تولیدی اندیشه معمولا از الیاف ترویرا فقط جهت بهبود برخی جوانب منفی پارچه های پنبه ای و ایجاد گرمای بیشتر استفاده میکند ، معمولا درصد الیاف ترکیبی به پنبه بسیار کم بوده و پوشاک بیشتر خواص طبیعی دارند تا مصنوعی .

فروش عمده بلوز مردانه, بلوز مردانه, بلوز اسپرت مردانه, بلوز گرم مردانه, تولیدی پوشاک اندیشه

بلوز اسپرت مردانه

خرید عمده ی بلوز مردانه در مشهد

برای خرید عمده ی پوشاک پاییزی مردانه ، سویشرت مردانه ، ست سویشرت شلوار مردانه ، کاپشن شلوار مردانه ، هودی و شلوار مردانه ، کاپشن مردانه ، هودی ، بلوز اسپرت ، ست بلوز شلوار مردانه و دیگر پوشاک پاییزی مردانه به تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه در مشهد و یا نمایندگی های فروش محصولات اندیشه در شهرستان ها مراجعه کنید .
مدل های بلوز پاییزی مردانه
برای اطلاعات خرید کلیک کنید .

 

مطالب مرتبط