مقالات, نکاتی پیرامون رنگ لباس

رنگ های مناسب برای ارائه و سخنرانی

رنگ های مناسب برای ارائه و سخنرانی

نوع ارائه کاری که شما انجام می دهید، موقعیت مکانی و مخاطب شما در پوشیدن رنگ لباس شما تاثیر گذار میباشد. اما آیا شما میدانید رنگ های مناسب برای ارائه و سخنرانی چه رنگ هایی هستند؟ آیا پوشیدن لباس های پر زرق و برق به ارائه شما کمک خواهد کرد؟

با توجه به اینکه در چه مکانی سخنرانی می کنید باید متناسب با حرفه ی خودتان لباس بپوشید. اگر شما یک دانشجو، مدیر، کارمند هستید. مسلما پوشیدن لباس های جیغ و رنگ های زننده برای شما مناسب نمی باشد. اما اگر مجری برنامه های کودک، سخنران جشنواره ی مد و فشن و … می باشد، بهتر است متناسب با مکان و شرایط از رنگ های لباس جذاب و خیره کننده استفاده کند.

همچنین اگر مشاوه ی رنگ هستید، هیچکس انتظار ندارد که شما با یک کت و شلوار کلاسیک حاضر شوید. بنابراین لباس های رنگین یک گزینه خوب می باشد.

رنگ های مناسب برای ارائه و سخنرانی

رنگ های مناسب برای ارائه و سخنرانی

برای سخنرانی لباس چه رنگی بپوشیم

برای ی سخنرانی در یک مکان کاملا رسمی بهتر است یک کت و شلوار کاملا کلاسیک و شیک بپوشید.

رنگ مشکی : یکی از محبوب ترین رنگ ها برای ارائه سخنرانی و سمینار رنگ مشکی میباشد، رنگ سیاه قوی‌ترین و مقتدرترین رنگ است. مشکی نور را جذب می‌کند، فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد. این رنگ احساس قاطعیت، الزام و رسمیت را به وجود می‌آورد.

رنگ خاکستری : با پوشیدن این لباس افراد با شخصيت، محترم، مسلط به خود و اهل عمل به نظر مي‌رسند و شخصيت آن ها تا حدي اسرار آميز، زيرك و جذاب جلوه مي‌كند. اما اگر یک سخرانی طولانی دارید بهتر است این لباس را نپوشید یا با دیگر رنگ ها ترکیب کنید، زیرا این رنگ به تنهایی باعث خستگي، افسردگي، سردي، ياس و نا اميدي در افراد مي‌شود.

رنگ سورمه ای : رنگ سورمه ای رنگی سرد میباشد. پس اگر میخواهید در محیط سخنرانی یک فضای دوجانبه دوستی پدید آید، سورمه ای بپوشید همچنین رنگ های مثل رنگ سرمه ای و مشکی باعث احساس اقتدار می شود، که در نتیجه اعتماد بنفس را ایجاد می کند.

رنگ قهوه ای : رنگ قهوه ای رنگی همه پسند نیست و فاقد اقتدار می باشد و نشانه ی فروتنی است. این رنگ كمك مي‌كند تا بر مطالب خود تمركز داشته باشند.

رنگ سفید : رنگ سفید رنگی سرد، ملایم و استریل است. این رنگ نشان دهنده صداقت و بی گناهی می باشد. رنگ سفید با شروعی جدید یا شروعی تازه همراه است، که می تواند نماد مهمی برای کسانی باشد که برای یک موقعیت جدید مبارزه می کنند. برای سخنرانی این رنگ یک انتخاب مناسب می باشد.

معرفی منبع :

این مطلب توسط تولیدی پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک مردانه و زنانه، بزرگترین تولید کننده ی بلوز شلوار مردانه نوشته شده است

شخصیت شناسی رنگ بنفش

مطالب مرتبط