استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

بهترین لباس برای عکس پاییزی

بهترین لباس برای عکس پاییزی

بهترین لباس برای عکس پاییزی

شما چه چیزی را برای عکس های پاییزی خود می بپوشید، فصل پاییزی از راه رسیده و در حال حاضر ذهن اکثر خانم ها درگیر اینست که چه ژست عکاسی برای پاییز بگیرم؟ یا اینکه کدام لباس را برای برای عکس های پاییزی انتخاب کنم؟ آقایان بی احساس نیستید، اما فقط نسبت به زنان کمی در این موضوع عقب هستند؛ ما در این مطلب بهترین لباس برای عکس پاییزی مخصوص خانواده ها را معرفی میکنیم.

برای گرفتن یک عکس پاییزی فوق العاده باید چکاری انجام دهیم؟

برای یک عکس پاییزی خانوادگی مراحلی که در ادامه به آن اشاره کرده ایم را دنبال کنید، مسلما شما میتوانید خلاقانه ترین عکس های پاییزی را بگیرید.
همانطور که میدانید پاییز کمی سرد تر میشود. بسیاری ترجیح میدهند لباس های چند لایه بپوشند تا هم شیک تر باشند و هم خاص تر جلوه کنند. برخی آقایان نیز ترجیح میدهند تا با پوشیدن یک ست سویشرت شلوار مردانه، یا یک ست کاپشن شلوار مردانه خود را خلاص کنند. همچنین برخی از آقایان و خانم ها دنبال لباس های متفاوت، برند، متناسب با رنگ پاییز، شکیل و زیبا هستند؛ همچنین برخی از خانم ها هم ترجیح میدهند ست سویشرت شلوار زنانه و ست کاپشن شلوار زنانه را به کمد خود اضافه کنند تا هم در محیط های ورزشی و هم در دیگر امکان راحت باشند.
اما با گذشتن از این موارد برای گرفتن عکس پاییزی چه کنیم؟


1- راحت باشید و خودتان باشید.

اول از همه اجازه بدهید هر کس هر لباسی که دوست دارد بپوشد، هر کس خودش باید در عکس خود احساس زیبایی کند .

اگر مشتاق پوشیدن یکشلوار جین و بلوز هستید، حتما علاوه براین سعی کنید راحت باشید و در آن لباس احساسی خوشایند داشته باشید.

چنانچه بچه ها از شلوار جین خوششان می آید، بگذارید شلوار جین بپوشید. اگر دختر شما دوست دارد دامن بپوشد اجازه بدهید تا دامن بپوشد، به زور او را مجبور به پوشیدن لباس های مختلف نکنید، زیرا شما باعث میشود تا او فقط مانند یک مترسک جلوی دوربین ظاهر شود و هیچ احساس خوبی نداشته باشد.

بهترین لباس برای عکس پاییزی

مطمئن شوید که بچها نیز بسیار عالی هستند، بچه ها معمولا در انتخاب لباس بسیار اذیت میکنند، پس توصیه میکنم چند لباس مناسب انتخاب کنید و حتی سعی کنید این لباس ها را با هم ترکیب و هماهنگ کنید. بخاطر داشته باشید که ممکن است ناگهان هوا کاملاً سرد شود، بنابراین ژاکت و لوازم جانبی شما نیز مهم هستند! شال و روسری واقعا مناسب است، همچنین لباسهای بافتنی بسیار زیبا هستند.

2- با خانواده هماهنگ شوید.

برای ایجاد هماهنگی در رنگ لباس یک پالت رنگ را انتخاب کنید و به آن بچسبید! و عکس هایی بگیرید که تاسالیان سال به دیوار منزلتان حس نشاط و سرزندگی بدهد، شاید همه شما ترکیبی از بلوز کرم و شلوار جین را بپوشید. یا اینکه همه باید در ست لباس خود، یک لباس خردل رنگی داشته باشند.

اگر کت و سویشرت هایی با رنگ متفاوت دارید، لباس های زیر ( لایه های اولیه ) را با هم هماهنگ کنید، البته هرچه لباس هماهنگ تر باشد عکس شما شگفت انگیز تر به نظر می رسند.

بهترین لباس برای عکس پاییزی

بهترین لباس برای عکس پاییزی

3- با طبیعت مخالفت نکنید و با طبیعت یکی باشید!

پس زمینه فوق العاده پاییز است، بنابراین با یک رنگ همراه باشید! پالت های رنگ جین، کرم، خاکستری، پرتقالی، خردل و آلویی شگفت انگیز به نظر می رسند!همیشه یک رنگ پایه و یک رنگ دیگر را انتخاب کنید.

نکات مهم در عکاسی پاییزی

  1. از رنگ های روشن و غیر طبیعی چشم را به سمت رنگ جلب می کند، اجتناب کنید، تا زیبایی طبیعت بیشتر نمایان باشد.
  2. از رنگ های روشن جلوگیری کنید زیرا آنها با خود رنگ پاییز درگیر خواهند شد. رنگ های مبهم بهتر خواهد بود.
  3. سعی کنید از طرح های جسورانه و چشم نواز خود داری کنید. درعوض، لباس های ساده را بپوشید.
  4. لطفا (خیلی لطفا!) از لباس با چاپ حروف بزرگ یا آرم بپرهیزید، زیرا این موضوع نیز لباس شما را بیشتر زیبایی طبیعت نمایان میکند.
  5. رنگ مشکی رنگی بسیار دوستداشتنی است اما برای مناظر پاییز… می تواند کمی کسل کننده باشد.
  6. مهمترین چیز در یک عکاسی خانوادگی اینست که شما راحت هستید و سرگرم! این گونه فعالیت ها سریع و شاد هستند.

تولیدی و عمده فروشی پوشاک پاییزی مردانه و زنانه و بچگانه

مسلما همه با تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد اندیشه آسنایی دارید، این تولیدی که در تابستان لباس تابستانی مردانه و زنانه با الیاف کاملا طبیعی پنبه را در رنگ های بسیار متنوع تولید میکند ( مانند تیشرت شلوار مردانه، تاپ شلوارک مردانه، تیشرت و ساق زنانه و… )، در فصل پاییزی نیز اقدام به تولید لباس پاییزی مردانه و زنانه در رنگ ها و طرح های بسیار متفاوت و زیبا نموده است.

شما میتوانید با مراجعه به سایت برخی از زیباترین مدل های پاییزی را مشاهده کنید. شایان ذکر است که تولیدیات اندیشه بصورت ست خانوادگی نیز موجود بوده و میتوانید برای عکس های اییزی خاص خود از آنها استفاده کنید.

مطالب مرتبط