اخبار و فناوری های روز, مقالات

برند های برتر پوشاک ایرانی

تولیدی ست ورزشی مردانه

 برند های برتر پوشاک ایرانی

قبل از صحبت کردن درباره ی برند های برتر پوشاک ایرانی لازم ست. تا درباره ی تاریخچه ی پوشاک در ایران کمی صحبت کنیم. پوشاک محافظ بدن در برابر عوامل محیطی میباشد. و نشانه ی باورهای مذهبی، فرهنگی و همچنین حجب و حیاست. در ایران در هیچ دوره ای بی حجابی یا برهنگی وجود نداشته است. نوع لباس و پوشاک در ایران باستان هم بنا به شرایطی که بوده است همیشه سبک و برای بانوان دارای تزئینات خاصی بوده است.

به مرور زمان کم کم اندیشه های غربی در ایران رواج گرفت و مدگرایی نیز متاثر از این اندیشه ها گشت. به گونه ای که در عصر پهلوی با ورود لباس های گوناگون اروپایی و همچنین حضور فعال خیاطان غربی در ایران سبکی جدید از پوشش در ایران را بوجود آوردند. و برند های ایرانی نیز تحت تاثیر تغییرات جدید قرار گرفت.

برند پوشاک ایرانی | برند اندیشه

تاپ بندی برند اندیشه

برندهای خارجی گوی سبقت را از برند های ایرانی ربودند

پس از انقلاب کم کم فعالیت تولیدات ایرانی کاهش یافت و این کاهش باعث شد. تا بازارهای ایرانی بستر مناسبی برای ورود پوشاک رنگارنگ خارجی و تولیدات خارجی، علی الخصوص برندهای ترک شود که با تبلیغات گسترده حجم عظیمی از بازارهای داخلی را به خود اختصاص دادند. واردات محصولات خارجی یکی از موانع رشد برند های برتر پوشاک ایرانی بود.

رشد سریع برند های پوشاک ایرانی در سالهای اخیر

تولید کنندگان داخلی و برندهای برتر پوشاک ایرانی که سهم مردم ایران را پوشاکی با کیفیت و در خور شأن آنها میدانستند اقدام به برندسازی و تولید  محصولاتی با کیفیت و طرح هایی متنوع و جدید نمودند.

این روزها رقابت زیادی در بین برندهای پوشاک ایرانی به چشم میخورد. که این رقابت سازنده باعث بالا رفتن کیفیت محصولات شده و حتی کیفیت البسه ی ایرانی به مراتب بالاتر از محصولات خارجی در بازار میباشد. و فقط بخاطر امکانات تبلیغاتی پایین نتوانستند جایگاه خود را پیدا نمایند.

در بین برند های برتر پوشاک ایرانی، تولیدی پوشاک اندیشه نیز سهم بزرگی را در ارائه ی انواع لباس راحتی و اسپرت و ست های زنانه و مردانه ( ست تیشرت شلوار ورزشی مردانه و زنانه، ست بلوز شلوار مردانه و زنانه، ست تاپ و تیشرت شلوارک مردانه و زنانه، انواع پوشاک ست بچه گانه، لباس های یونیسکس و… دارد.

برند پوشاک اندیشه

یکی از برند های مطرح ایرانی تولیدی پوشاک اندیشه است که در ارائه ی محصولات ایرانی زبانزد می باشد.

کیفیت بالای محصولات و تمرکز روی تولید پوشاک طبیعی و همچنین تنوع در طرح و رنگ آن باعث شده تا سلیقه ی بسیاری از مردان و زنان و جوانان ایرانی را به خود جلب نماید و جایگاه خاصی در بین برندهای پوشاک ایرانی پیدا کند.

مطالب مرتبط